Gå til innhold

Conan i det fjerne østen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt settingen til det nye området, men dette virket da litt smalt for en utvidelsepakke å være?

Om dette nye området blir veldig stort med veldig mye innhold, eller det blir gjort veldig drastiske forandringer på andre måter burde dette kunne blitt innført med gratis content patcher og ikke en utvidelsepakke til 249kr.

 

 

Virker litt som de senere patchene, ala Ymris Pass (eller hva det het) bare litt større, med litt mer innhold og som de skal ha betalt for?

Men fult mulig det kommer mer informasjon senere!

 

 

Men drar vi sammenligninger med Lotro med sine gratis "book updates" så virker jo dette veldig mye som det samme, bare at Funcom krever penger for det? Minne også mye som content patcher til diverse andre spill slik som når Blizzard innfører nye dungeons osv til World of Warcraft? Alt dette er riktignok gratis? Nå skal Funcom levere en helt ny klasse, noe som ikke skjer ofte igjennom gratis oppdateringer så de har jo et argument der, men for meg virker dette veldig tynt enn så lenge, Blizzard kom jo med helt nye store kontinenter med sine utvidelsepakker, noe ala det samme gjorde også Turbine med Mines of Moria til Lotro, så dette virker veldig smått i forhold?

Lenke til kommentar
Ny rase, sikkert nye klasser, mye steder, nye mounts..

Hvordan er det IKKE en utvidelsespakke som en betaler for?

Sist jeg sjekket så koster jo expansions til WoW penger..

 

 

Siden du spesifikt drar frem World of Warcraft i ditt eksempel så kan vi jo ta en rask liten sammenligning?

 

Ny rase? Dette har riktignok kun kommet via utvidelsepakker til World of Warcraft.

Nye klasser? Nevnes det vell ingenting om, så det kan vi vell se bort ifra inntil videre?

Nye steder? Det får du faktisk til nokså mange MMO spill disse dager gratis via content patch. Deriblant også Age of Conan, ved utvidelsepakker legges det gjerne til områder som er ganske så store, ref Blizzard med Outlands og Northrend som er store kontinenter med flere nye områder.

Nye mounts? Det har vi vell fått til flere MMO, Blizzard har lagt til uttalelige mounts til World of Warcraft via gratis patcher.

 

 

For meg er en utvidelsepakken noe som er veldig stort, hvor det blir enten gjort drastiske forandringer på spillet, eller hvor det blir lagt til MYE nytt innhold, eller en kombinasjon av begge, det er fult mulig denne Age of Conan utvidelsen ender opp med å bli noe slikt, men utifra hva jeg har sett og hørt til nå syntes jeg det hele virker nokså smålig til en MMO utvidelsepakke å være.. Det er nå bare min mening, vanskelig å si noe endelig får vi har alle detaljer på bordet :)

Lenke til kommentar

Det er da rart at folk gjerne kjøper en ekspansjonspakke etter den andre til WoW og ikke ser noe problemer med det, men med en gang AoC skal slippe en ut, så er det gale? Herregud, Khitai er jo da et kontinent i Conans verden det ógså, så det blir neppe snakk om en ny dungeon, åpen slette og ha det bra ;) Dessuten så ville jeg ha ventet til pakken kom ut før vi eventuelt bedømmer den ;)

Lenke til kommentar
Det er da rart at folk gjerne kjøper en ekspansjonspakke etter den andre til WoW og ikke ser noe problemer med det, men med en gang AoC skal slippe en ut, så er det gale? Herregud, Khitai er jo da et kontinent i Conans verden det ógså, så det blir neppe snakk om en ny dungeon, åpen slette og ha det bra ;) Dessuten så ville jeg ha ventet til pakken kom ut før vi eventuelt bedømmer den ;)

 

jeppz :)

Lenke til kommentar

Artikkelen svarer jo på spørsmålet ditt om hvilke leveler som får glede av utvidelsen. Og, utvidelser i wow koster penger. Slutt og tull. Patcher er gratis, men northrend kom aldri i en patch. Patcher er også gratis i aoc såvidt jeg vet så det er liten forskjell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...