Gå til innhold

Elder Scrolls V er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne gnagen synes jeg forøvrig de bør ha adskilt fokus på pc-platformen og konsoll-platformen. Oblivion lyser jo av å være designet for konsoller hvis man ser på brukergrensesnittet. Brukergrensesnittet er jo tilpasset gamepads og pc-versjonen av Oblivion tar ikke ibruk de muligheter tastatur og mus gir. Håper Elderscrolls V kan rette opp i dette ved at Bethesda lager separate UI for pc-platformen og konsollene. :)

Lenke til kommentar

Jeg elsket Oblivion, og siden mange mente Morrowind var bedre så testet jeg det og, men likte det ikke. Omgivelsene og det der var så mørkt og kjedeligt.

Mulig jeg ikke spillt det for lenge. Men fikk ikke samme følelse som da jeg spillte Oblivion.

 

Men gleder meg hvertfall mye til neste Elder Scrolls. ^^

 

Håper de ikke lager et MMO av dette. Og heller at de legger inn en multiplayer del på neste spill. Coop eller noe slikt.

Hadde vært digg om jeg og en kompis f.eks. har kunnet slåss mot hverandre med våre egne characters.

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Morrowind you are so fun! Jeg savner min lvl 73 karakter der jeg hadde gått gjennom absolutt hele kartet. Hvis harddisken ikke hadde blitt ødelagt så ville jeg fortsatt spilt morrowind.

 

Du tenger ikke poste 3 innlegg for å poengtere at du liker Morrowind, og at det er bedre enn Oblivion...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...