Gå til innhold

Feature: Stortitler på rekke (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dere ikke mer kreative en å kopiere mer eller mindre en gamer.no artikkel ? Endre på noen spill her og der, så vips ....

 

Beklager å måtte skuffe deg, men denne artikkelen ble påbegynt i forrige uke. Det er nå heller ikke en så original idé at det er nødvendig å kopiere den fra noen, men jeg håper leserne setter pris på det likevel. :)

 

I Dead Space er det faktisk top-shoulder kameravinkel! ;)

 

Det har du selvfølgelig rett i, skal endre det i teksten, takk. :)

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
Er dere ikke mer kreative en å kopiere mer eller mindre en gamer.no artikkel ? Endre på noen spill her og der, så vips ....

gamer.nos artikkel handlet vel om noen storspill som kommer i høst, spillverket skriver om storspill vi får vite mer om på spillmessen i Köln. Eller er jeg helt på villspor her?

Lenke til kommentar
Er dere ikke mer kreative en å kopiere mer eller mindre en gamer.no artikkel ? Endre på noen spill her og der, så vips ....

gamer.nos artikkel handlet vel om noen storspill som kommer i høst, spillverket skriver om storspill vi får vite mer om på spillmessen i Köln. Eller er jeg helt på villspor her?

 

Det medfører øyeblikkelig riktighet. Litt dumt å kritisere Spillverket.no for og ha en artikkel som er den "samme" som Gamers når denne artikkelen omhandler forsåvidt et helt annet tidsperspektiv enn listen Gamer kom med. Spillverket presenterte en artikkel som har et tidsperspektiv som er nærmere fram i tid og omhandler kun én uke, mens Gamers omhandler spill som kommer fordelt utover hele høsten. Med andre ord er det en betydelig forskjell på disse to artiklene.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som i et øyeblikk funderte på om det øverste bildet var fra et spill? :p

 

Nei, jeg trodde det først jeg også XD

 

Håper ikke for mange av disse spillene har blitt for "casualisert" ... Slik det går med pc spill i disse dager blir spill mer og mer "konsollvennlige" og heller elendig portet over til pc..

Lenke til kommentar

Øøøh.. Crysis 2 kommer også med. :huh: Bare det at CryEngine 3 kommer på messen mener vel jeg er stort ettersom den er god nok til å brukes til 3D rendering også. :innocent:

 

Sitat fra Crytek representant i Frankfurt på CryMod forumet:

 

Introduction

Since the launch of our teaser trailer back at E3 2009, you've all been asking for more information about Crysis 2. Well your wish has been granted and now you'll be getting the chance to find out even more about our upcoming title.

 

GamesCom

Crytek will be presenting some exclusive information about Crysis 2 on the EA GC Booth Stage at GamesCom on Thursday 20th August (under a week away!) at 3:15pm. If you can make it to GamesCom be sure that you don't miss out on this world wide exclusive. If you can't make it, then don't panic, as we'll be covering whatever is to be shown there.

 

In Closing

Be sure to keep coming back to MyCrysis for more exclusive information on Crysis 2. Next Thursday we will be releasing some much awaited news about our new title, don't miss out!

 

- MyCrysis Team

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Vet hvilke jeg skal ha :p Får ikke mye tid til dem men da har man jo noe å gjøre på i feriene. X= Høy prioritet XX=Høyest De uten x er spill jeg vil ha demo av først.

 

* Fifa 10 xx

* Splinter Cell: Conviction x

* The Saboteur

* Dante’s Inferno x

* Max Payne 3

* Brink x

* Forza Motorsport 3 xx

* Mafia II x

* Command & Conquer 4 xx

* Rage x

* Halo: ODST x

* Need for Speed: Shift

* Red Dead Redemption xx

* Ruse

* Assassin’s Creed II x

* Supreme Commander 2 xx

* Tekken 6 x

* Battlefield: Bad Company 2 xx

* Army of Two: 40th Day

* Crysis 2 xx (kommer nok neste år)

* Left 4 dead 2 xx

* Alan Wake

* Alpha Protocol

* GTA 4 Gay Tony xx

* Mass Effect 2 xx

* StarCraft II x

* Call of Duty: Modern Warfare 2 xx

* Aliens vs. Predator

* Colin McRae: Dirt 2 x

* Brütal Legend x

 

Bah regner med at 10.000 kroner kan forsvinne fra lommeboken min. Men det er slutten for all dødtid i dårlig vær eller ferie. :p

 

Kommer altfor mange spill.

 

 

Cryengine 3 ble vell brukt til Konsoll versonen av Crysis?

 

Ja CryEngine 3 er mye bedre enn CryEngine 2, PC versjoner kan ha nydelig grafikk mens konsoller vil få det de maks klarer som også kan bli ganske bra. spillet vil også virke på flere eldre pcer da den laveste grafikk instillingen blir mye lavere enn i Crysis 1. Low vil sikkert se litt gammelt ut i Crysis 2.

 

Annet er at CryEngine 3 kan bruke CUDA/PhysX noe som vil si at hvis du har Nvidia skjermkort som Crysis 2 er optimisert for vil du få en bra Fps, Grafikk og ikke minst Fysikk. CUDA Kjernene kan ta over veldig mye CPU og visse GPU arbeid.

 

I en techdemo fikk en GTX 280 over 140 FPS slik jeg husker.

 

feks: En GTX 280/285 med 240 CUDA kjerner + GPU + Flerkjerner CPU + Crysis 2 + 4 GB Ram + Windows 7 = Seier over den trege Fps kjent i eldre Crysis spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Er dere ikke mer kreative en å kopiere mer eller mindre en gamer.no artikkel ? Endre på noen spill her og der, så vips ....

Er det mulig. Gamer.no har såvidt meg bekjent ikke skrevet noen artikler om store spilltitler som skal vises fra på spillmessen i Köln. Denne artikkelen er dermed ingen kopi av en Gamer.no-artikkel. Hvis du skal beskylde skribenter for kopiering/plagiat bør du hvertfall ha grunnlag for påstanden. Du gjør dessuten Gamer.no en bjørnetjeneste ved å ubegrunnet og feilaktig beskylde spillverket for kopiering. Så vær så snill. Hold deg for god til grunnløse angrep på spillverkets skribenter. Om man kan gi dem noe skal man gi dem ros, ikke ris. De har tross alt fått igang en nyhetsside for spill i løpet av kort tid. Og de har skrevet en del gode artikler og omtaler. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...