Gå til innhold

Test: Samsung M7600 Beat DJ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den er antagelig veldig bra for å være en musikk mobil!

 

Uansett, det som hadde vært veldig fint var om dere i Amobil faktisk ligger ved bilder av hvordan du skriver tekst på mobilen, og ka alternativer du har. Som t9-tekst eller qwerty. Vi vet jo ingenting om utformingen! Og, kor ble det av de gode videoreportasjene? DEt kunne jo vært perfekt her til å vise frem musikkspilleren!

 

Og andre ting med bildebruk. Gi no et bilde på ting som dere syns er spesielt. Bra eller dårlig. Som foreksempel det med kontaktlisten!

Lenke til kommentar

Testet denne tlf i et par minutter. Synest den virket litt treg når du scroller og navigerer i menyene.

Kamera synest jeg var bedre enn forventet. Mye bedre bilder enn jeg tar med min 5mp Samsung G600 (har ikke autofocus og har fått seg et par kakk).

Bortsett fra det virket det som en grei tlf men kanskje litt sært utseende for de fleste.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger!

 

Vi er i en prosess med å få skikkelige videoer av så mange som mulig av telefonene vi tester, men vi er dessverre ikke i mål med det enda. Vi satser på å komme tilbake med skikkelige videoer om forhåpentligvis ikke så altfor lenge!

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Testet denne telefonen tidligere iår og er svært overrasket over at dere gir den 5 i karakter.. Den var ekstremt treig i scrolling og navigering i menyer samt at touchskjermen var rett og slett absolutt ikke bra..

 

Det er en telefon du må sette deg litt ned med og prøve ut over en lengre periode før du kan si at den ikke duger. Jeg har prøvd den et par dager. I starten reagerte jeg på at den virket veldig treg, men etter rundt en times fikling så tenkte jeg ikke over det lenger og jeg kunne bare lene meg tilbake og bruke denne flotte telefonen! :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...