Gå til innhold

Test: Corsair Obsidian 800D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir enten dette, eller Lian Li sitt nye Tyr 1000, eller Silverstone Raven 2.

 

Dette er et tegn. Jeg på jakt etter et nytt kabinett med god sirkulasjon av luft og som ser anstendig ut. Jeg kikket på dette kabinettet først igår og syns det så fett ut. Jeg også står mellom dette og Tyr 1000. Det som bli lansert først er nok det jeg går for. Tyr 2000 er et alternativ også. Har lest at vekta på kabinettet ligger i nærheten av Antec p190, type 18-19kg.

Lenke til kommentar

For eit lekkert kabinett! :dribble: Spesielt kabelløysingane likte eg veldig godt. Pretty esthetically pleasing to the eye as well... ^_^ Berre synd det er såpass dyrt.

 

Uansett, bra test! :thumbup:

 

 

Edit: Kva er vitsen med den vifta under det Corsairlogopryda dekselet? Kvar tar den luft ifrå? :huh::hmm:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Det blir enten dette, eller Lian Li sitt nye Tyr 1000, eller Silverstone Raven 2.

 

Dette er et tegn. Jeg på jakt etter et nytt kabinett med god sirkulasjon av luft og som ser anstendig ut. Jeg kikket på dette kabinettet først igår og syns det så fett ut. Jeg også står mellom dette og Tyr 1000. Det som bli lansert først er nok det jeg går for. Tyr 2000 er et alternativ også. Har lest at vekta på kabinettet ligger i nærheten av Antec p190, type 18-19kg.

 

Og når vi snakker om Tyr 1000 kan jeg ramse opp litt badies der aswell...

 

- Må åpne kabinettet for å kunne rense støvfilter.

- Aluminium er litt hipp som happ. Kaldt ja, men støyer mer (tyne dører)

 

Klager ikke om kabinettet koster 1000kr, men disse kabinettene er i topp sjiktet og prisen der etter. Da må enn få lov tilå "whine/poengtere" ut små plukk!

Lenke til kommentar
Det blir enten dette, eller Lian Li sitt nye Tyr 1000, eller Silverstone Raven 2.

 

Dette er et tegn. Jeg på jakt etter et nytt kabinett med god sirkulasjon av luft og som ser anstendig ut. Jeg kikket på dette kabinettet først igår og syns det så fett ut. Jeg også står mellom dette og Tyr 1000. Det som bli lansert først er nok det jeg går for. Tyr 2000 er et alternativ også. Har lest at vekta på kabinettet ligger i nærheten av Antec p190, type 18-19kg.

 

Og når vi snakker om Tyr 1000 kan jeg ramse opp litt badies der aswell...

 

- Må åpne kabinettet for å kunne rense støvfilter.

- Aluminium er litt hipp som happ. Kaldt ja, men støyer mer (tyne dører)

 

Klager ikke om kabinettet koster 1000kr, men disse kabinettene er i topp sjiktet og prisen der etter. Da må enn få lov tilå "whine/poengtere" ut små plukk!

 

 

Er ganske spent på prisen ja. Tyr 2000 koster 4000kr hos netshop(5000 hos digitalimpuls).Hadde håpet på 3000-3500kr for tyr 1000. Det har ingen hotswap plasser tror jeg, men det kan jeg overleve. Tror likevel jeg går for Corsair når det blir lansert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Snasent kabinett, nesten så jeg kjenner lommeboka brenne, og det p182 kabinettet jeg allerede har bli pensjonert.

 

Noen som vet om en versjon uten det horrible vinduet vil bli tilgjengelig?

 

Men alt i alt, en god entre av Corsair innen kabinett.

Lenke til kommentar

Knallfint kabinett, men det blodharry vinduet trekker voldsomt ned. Får man det uten vindu skal jeg absolutt vurdere å bytte ut Chieftec Maxi-toweret mitt med dette (så flytter jeg en server inn i maxitoweret).

 

Edit: Misset svaret over :p

Omtalen jeg lenket til over nevner at Corsair skal gjøre det tilgjengelig som ekstrautstyr etter hvert.

 

Da er det jo håp. :)

Endret av Sokkalf™
Lenke til kommentar
Angående åpningen bak prosessorsokkelen, her er sitat fra omtalen på Legit Reviews:

 

Corsair has re-tooled this case to have a larger opening and that is one of the reasons that the case's launch has been delayed by several months.

 

Det står også nevnt i artikkelen vår :-) Foruten det med utsatt lansering, såklart.

 

 

Anyways, godt å høre at dere liker testen. Det vil komme flere slike kabinett-tester fremover :-)

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...