Gå til innhold

Ny og raskere Chrome beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et par ting jeg savner i Chrome, der i blant en bedre håndtering av nedlastinger, en "åpene fil som / i" funksjon, når jeg laster ned diverse torrents er det mye greiere å bare kunne velge "åpne i utorrent" kontra det å måtte legge de et sted på maskinen for så å åpne filen etterpå..

 

Også er det et par ting den håndterer dårlig, finn.no fungerer svært merkverdig hos meg, samt forumet her når jeg skriver innlegg så blir samtlige koder synlige, noe de ikke er med firefox og jeg må si jeg foretrekker å ha de usynlig :)

Lenke til kommentar

gammelt nytt hehe

<video> tagen har vert i betaen en stund og i dev build flere månder nå :p

 

prøv dev kanalen

http://dev.chromium.org/getting-involved/dev-channel

Capture039.png

nå er jeg på 3.0.196.2 :p

Dev Channel Release 3.0.182.2

Wednesday, May 27, 2009 | 16:37

Labels: Dev updates

[Edits: Google chrome now supports the video tag. Also adding a note about the known issue with small fonts. --mal, 27 May 2009]

 

Google Chrome 3.0.182.2 has been released to the Dev channel.

 

Highlights for this release:

Google Chrome now supports the video tag.

--auto-spell-correct flag will fix common typos like "teh" for "the" in the blink of an eye.

Various bits of UI clean-up (toolbar and dangerous download bar paint issues).

Multiple crash fixes.

Known Issue:

The font in the browser's user interface is very small in most non-English languages. This will be fixed in the next Dev channel update. (Issue 12309).

Version Changes:

WebKit - 531.0

V8 - 1.2.5.1

Gears - 0.5.21.0

 

http://googlechromereleases.blogspot.com/2...ase-301822.html

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Det er et par ting jeg savner i Chrome, der i blant en bedre håndtering av nedlastinger, en "åpene fil som / i" funksjon, når jeg laster ned diverse torrents er det mye greiere å bare kunne velge "åpne i utorrent" kontra det å måtte legge de et sted på maskinen for så å åpne filen etterpå..

 

Det er mulig å velge åpne automatisk, og da vil alle filene av samme type åpnes i f.eks. uTorrent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Døtte, må tankes ned. Chrome bør være "teh standard" nettleser for alle "nye" eller uerfarne nettbrukere der ute. IE må forsvinne fra utallige bestemødres skrivebord.

 

Dog, for de som bruker nettleseren til annet enn å lese nyheter savnes støtte for extensions, mouse gestures, web developer toolbar og en skikkelig DOM-event catcher. Per idag er det ingen som slår firefox der.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...