Gå til innhold

Kjøp nedlastbart innhold mens du spiller (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GFWL er for meg en grunn til ikke å kjøpe et spill. Er ikke fan av Steam heller med de tullete prisene deres. Et spill som jeg ikke kan spille offline er ubrukelig.

 

Enda godt at vi har utviklere som Paradox, null DRM, null online krav, og de lager dype og intelligente spill.

Fratboys kan kose seg med konsollen PC er i ferd med å bli.

 

[edit]

MMO og andre spill som er beregnet som online spill er seff noe helt annet.

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

Games for windows kan ikke være noe annet enn en lock-in greie. Synes ikke at det tilfører spill noe som helst annet enn at det blir mye vanskeligere å få til å virke i wine etc.

 

GTA IV tar jo bare enda lenger tid å installere med dette tulle opplegget og har ikke gitt meg en eneste fordel. Det finnes jo allerede masse andre multiplayer greier som funker mye bedre enn games for windows live.

 

Edit : Og det burde være valgfritt om man vil installere det for å spille et spill.

Endret av rocknrolf77
Lenke til kommentar

Søppel som vanlig. Bare vært problemer med GFWL når jeg skal spille GTA IV. Serverne er ofte nede, og opplever ofte konnektivitetsproblemer med helt håpløse feilmeldinger. Microsoft Support er jo selvfølgelig hellerikke til noe spesiell hjelp. Maken til rotete supportside skal du lete lenge etter. Tror ikke jeg har løst et eneste problem ved å bruke Microsoft Support, noen gang.

 

Alt i alt synes jeg Microsoft bør holde seg til det de gjør best, altså lage operativsystemer. De fleste andre prosjektene dems har vært fullstendig fail. (les: GFWL, Zune, Xbox 360, Bing for å nevne noe)

Lenke til kommentar

Det er for tidlig å si om Bing er "fail", og Xbox 360 kan knapt nok defineres som noe annet enn en suksess. GFWL er irriterende, men når sant skal sies, så liker jeg hvordan jeg får invitasjoner og meldinger fra dem på en Xbox-konsoll rett på skjermen når jeg spiller Fallout 3 på PC. De har en lang vei å gå, men det er potensiale der.

Lenke til kommentar
Det er for tidlig å si om Bing er "fail", og Xbox 360 kan knapt nok defineres som noe annet enn en suksess. GFWL er irriterende, men når sant skal sies, så liker jeg hvordan jeg får invitasjoner og meldinger fra dem på en Xbox-konsoll rett på skjermen når jeg spiller Fallout 3 på PC. De har en lang vei å gå, men det er potensiale der.

Ser potensialet i å forsøke å gjøre PC attraktivt å utvikle spill på gjennom å gjøre det til en platform.

 

Men å kreve at man må connecte med GFWL serveren for å spille (selv enspiller)er bare tull

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...