Gå til innhold

Utsetter Starcraft 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekspertise? Hvilken ekspertise?

 

I går hadde de stor nok ekspertise til å måtte kjøre vedlikedhold på WoW-serverene rett etter patchen var sluppet og serverene var nede til klokka 20 istedenfor 11...

 

Tar de med seg DEN ekspertisen DA blir jeg ikke imponert.

Lenke til kommentar
Angående de delene, det holder vel med del1 for å spille nettverk med både Zerg, Protoss og Terran? Kanskje noen nye units i "Expansion" pakkene eller hva de skal kalles, men Multiplayerdelen blir vel komplett, mere eller mindre?

Du får full multiplayer med Wings of Liberty etter det jeg har skjønt ja. Del 2 og 3 er omtrent bare singleplayer campaign delen for Protoss og Zerg.

 

Tror hvert spill er full multiplayer + en rase sin singleplayer campaign, uten at jeg skal si for sikkert.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Grafikken ser enda mer bling bling ut enn Red Alert 3.....

 

Håpe spillbarheten er mer enn stein, saks, papir. hater slikt.

 

Hvis unitene på laget er like sterke som tilsvarende units er det like greit å spille Ludo eller det gamle spillet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at lanseringen av StarCraft2 vil kræsje

med Crysis 2. Hvis de kommer samtidlig blir jo Crysis 2 prioritert

blandt de fleste.

 

Diablo 3 og Crysis 2 blir nok blandt vinnerne i 2010 :)

Men StarCraft 2 skal selvfølgelig spilles, sier bare at

Blizzard ikke må ha lanseringen samtidlig.

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort ifra at lanseringen av StarCraft2 vil kræsje

med Crysis 2. Hvis de kommer samtidlig blir jo Crysis 2 prioritert

blandt de fleste.

 

Diablo 3 og Crysis 2 blir nok blandt vinnerne i 2010 :)

Men StarCraft 2 skal selvfølgelig spilles, sier bare at

Blizzard ikke må ha lanseringen samtidlig.

 

Tror ikke blizzard er nevneverdig redd for konkurransen fra Crysis 2 :)

Har vel heller ikke troen på at Diablo 3 blir noen større suksess enn starcraft...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Du kan jo spille Starcraft (1), burde vel gi en ganske god pekepinne på hovrdan Starcraft 2 blir. Tror mange fans vil bli svært skuffet om spillet er helt forskjellig.

 

Spillt det mye før. har nå funnet ut at laga kommer til å ha noen nye spesial units som er for laget man spiller.

 

EndWar var håpløst enkelt så gleder meg til toern av Starcraft.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Overlig treg kommentar, men.. for å spille i multiplayer må du være koblet til internett for å verifisere spillet dit, dvs du spiller via battle.net .. I tillegg har de en hårreisende EULA for Battle.net..

 

Blizzard har vel aldri lansert kvalitet fremfor kvantitet, de er verdens mestre i å hype spill til himmelen, for så å lansere middelmådige produkter som fan skaren sluker rått (jeg er faktisk en blizzard fan og har kjøpt spillene deres, og blir like forbanna og skuffa hver gang :().. Når de først nevner spillene ser de gudommelige ut, men etter 4år har de ikke forbedret grafikken og det finnes bedre spill både på grafikk og spillbarhet enn produktene de lanserer.. Hater slikt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...