Gå til innhold

Testere får Windows 7 gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbudet gjelder dessverre ikke testere som har lastet ned den åpne versjonen av Windows 7 beta eller lanseringskandidaten.
Det er vel ganske selvfølgelig at ikke flere millioner skal få det gratis?

 

biskop:

De som søkte om og ble godtatt inn som betatester. Det var kun et fåtall.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
To show our appreciation, members of the invitation-only Windows 7 Technical Beta Program will be eligible for a free, final copy of Windows 7 Ultimate. For more information on how to take advantage of this, refer to Paul’s post in the .Beta_Program newsgroup for details.

 

Som Theo sier, de som søkte / fikk invites eller no

Lenke til kommentar

Hmm, Lurer på om man får en kopi for hvert beta program man er med på. Selv om jeg egentlig trenger bare to.

 

Håper det kommer godsker på WHS og Xbox 360 beta programmene også ;)

Media Center testere har jo allerede fått TV kort(aner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med mitt, men er glad jeg fikk kranglet det inn tollfritt til slutt)

Lenke til kommentar

Microsoft har endel betatestere som må foreta en god del tester og rapportere tilbake resultater. Det er altså disse som får en W7 lisens som takk for hjelpen.

 

Alle andre har fått lov til å laste ned beta og RC på frivillig basis, og får ikke noen gratis lisens. Jeg fatter ikke at noen har problemer med at de gjør det slik. Jeg har aldri hørt om noen som lar alle som gidder å laste ned en beta få gratis lisens av det ferdige produktet.

 

En annen sak er at Vista er såpass mislykket at de burde sette en lav pris på oppgradering til W7.

Lenke til kommentar
Så fint da. Så må vi som andre som også var med på dette betale masse penger for det ferdige i etterkant.

 

Hva med en kompensasjon for å være beta tester på mine fult lovlige kjøpe vista lisenser??

 

Om du her tenker på at alle som har lastet ned Beta test burdet få programmet gratis må du virkelig starte å tenke deg om. Blir i samme whine bane som de som klaget over at Microsoft stengte slusene for Beta testing.

 

Det blir det samme som Beta testing av spill, skulle alle fått spillet gratis som gadd å teste det?. Har man rett til å bli sur for at det ikke gis ut flere gratis nøkler til Beta testing av et spill. (bruker spill som eksempel for å prøve å få frem poenget tydligere).

 

Ang desperate forsøk på Monopol, Overprising og Patent burdet blikkes rettes et helt annet sted en MS pr i dag.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Så fint da. Så må vi som andre som også var med på dette betale masse penger for det ferdige i etterkant.

 

Hva med en kompensasjon for å være beta tester på mine fult lovlige kjøpe vista lisenser??

 

Om du her tenker på at alle som har lastet ned Beta test burdet få programmet gratis må du virkelig starte å tenke deg om. Blir i samme whine bane som de som klaget over at Microsoft stengte slusene for Beta testing.

 

Det blir det samme som Beta testing av spill, skulle alle fått spillet gratis som gadd å teste det?. Har man rett til å bli sur for at det ikke gis ut flere gratis nøkler til Beta testing av et spill. (bruker spill som eksempel for å prøve å få frem poenget tydligere).

 

Ang desperate forsøk på Monopol, Overprising og Patent burdet blikkes rettes et helt annet sted en MS pr i dag.

 

Nå snakker jeg ikke om alle som bare lasta ned. Men om de som registrerte seg, og sendte inn rapporter om bugs osv. Skal ikke vi få noe for at MS faktisk kan selge et produkt som virker? Om ikke gratis, hva med mulighet for en litt redusert pris? Selvsagt er det frivillig å teste, men MS hadde ikke klart dette uten alle de frivillige testerne. Men som takk for at jeg ble med (bortsett fra at jeg slipper å finne feila først etter kjøp) så blir man bare hensvist til å betale en full pris (i mine øyne en overpris) for OS.

 

MS har i alle år tjent så grovt på middelmådig programware, at de nå rett og slett burde vise seg fra sin bedre side. Det vil si at vi nå får et OS som virker fra 1 dag, til priser som er litt mer anstendig.

 

Det at du mener andre whiner, når de sier/mener noe her blir for dumt. Du gjør ikke annet en å whine over andres meninger. Vær gjerne uening, men skriv heller noe mer om hvorfor du er uening, en å bare klage på at andre klager. Det blir bare så fryktelig dumt :roll:

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...