Gå til innhold

Slik blir Firefox 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som synes dette blir mistenkelig likt IE8? Hva er det som er feil med menylinjen nå når alle plutselig ikke skal ha en slik en lenger? :dontgetit:

 

Helt enig! Hvorfor i alle dager vil folk menylinja til livs? Trenger vi virkelig de 15 ekstra pixlene i høyden?

Lenke til kommentar

"Slik blir Firefox 4.0"

Øverst på wikisiden står det klart og tydelig:

"These are NOT FINAL! THEY ARE ONLY FOR BRAINSTORMING/EXPLORATION!"

 

Hvorfor må alt sensasjonaliseres? :hm:

 

Nå må folk huske at uansett hva slags endringer som blir gjort vil man nesten garantert kunne gå tilbake til sånn det var før og som vanlig tilpasse alt på den måten det passer en.

 

Jeg tror Mozilla er veldig glade for tilbakemeldinger så de som har noe konstruktivt å komme med må bare komme med den på diskusjonsidene til wikien :)

Lenke til kommentar

Minner om noe beta bilder av IE8 på en måte.

 

Men ja, tydligvis inspirert av IE8, Chrome etc. Men det er vel greit viss man vil tekke IE brukerne.

 

Syns også det er kjipt å gjemme menyen bort.

Kan jo være enig i at den gamle klassiske windows menyen (file, edit, view etc) er noe bloated.

 

Men savner noe nytt. Noe jeg kan få nytte av.

Lenke til kommentar

Ser mange savner menylinjen, stikk motsatt av meg. Irriterer meg at jeg ikke i det minste kan slå den av i FF3.5. Statuslinjen kan være grei å ha da, ev. om det ligger en lastings-indikasjon i adresselinjen. Kjekt å ha det.

 

Har selv brukt litt Chrome i det siste, hovedsakelig fordi at den er mere minimalistisk, og de pikselene har en del å si på 720/768/800/900 oppløsninger. Hvis jeg kan få FireFox like minimalistisk som Chrome, så blir jo valget såre enkelt :)

Lenke til kommentar

Ser heller ikke hvorfor folk på død og liv skal ha menylinjen tilstede, er vel slik at folk skal ha det de er vant til.

 

Som sagt i IE kan den enkelt toggles av og på via Alt og er uansett meget sjeldent jeg bruker den.

 

Jeg kan faktisk ikke huske å ha brukt den noensinne når jeg først tenker meg om.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
Jeg synes det begynner å likne litt på Chrome jeg.

 

Det synes jeg også ;)

og det er en bra ting.

 

Ja, jeg liker ikke når nettleserne tar for mye plass på skjermen, derfor bruker jeg chrome :D Kanskje jeg bytter til Firefox 4.0 når det kommer, hvem vet?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...