Gå til innhold

Førsteinntrykk: Samsung Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kopi av iphone.. hjelpes.. nei, denne telefonen er ingen kopi av iphone.. Har dillet litt med den på Lefdal og var meget fornøyd.. Den har en skjerm som får iphone sin til å se ut som en gammel tv. Fargene er skarpe og bilder ser utrolig bra ut på den... Film messig er den hvass, det som derimot ikke jeg likte var at linsen bak stikker ut uten deksel, noe som tilsier riper.. Litt knot å skrive tekstmeldinger (vanesak akkurat som iphone), jeg endte opp med en Nokia N97 som er mye svakere prosessor messig, men har samme oppløsning dog ikke amoled.. Jeg likte Omnia HD'n men den var horribelt overpriset for en 16gb utgave.. :(, samme som iphone.. Ja ja.. Uansett, god telefon, kvalitets følelsen er tip top.

Lenke til kommentar
Jeg likte Omnia HD'n men den var horribelt overpriset for en 16gb utgave..

Så hvilken telefon til under 6.000 kroner vil du anbefale, som har stor OLED trykkskjerm med tilsvarende kvalitet, 8MP kamera og 16GB innebygget minne?

 

Det virker på meg som at denne telefonen har rimelig påkostet hardware som i stor grad kan rettferdiggjøre prisen...bare synd at OS og software ikke synes å være helt i samme klasse...

Lenke til kommentar
Jeg likte Omnia HD'n men den var horribelt overpriset for en 16gb utgave..

Så hvilken telefon til under 6.000 kroner vil du anbefale, som har stor OLED trykkskjerm med tilsvarende kvalitet, 8MP kamera og 16GB innebygget minne?

 

Det virker på meg som at denne telefonen har rimelig påkostet hardware som i stor grad kan rettferdiggjøre prisen...bare synd at OS og software ikke synes å være helt i samme klasse...

Prisen sammnelignet med andre telefoner er det nok intet å si på. Men prisen generelt for telefoner i denne klassen kan man jo lure litt på, når man får nesten 2 laptopper for samme prisen :D Generelt sett er nok alle telefoner overpriset :dontgetit:

 

Jeg lurte også litt da jeg så denne telefonen bli presentert idag - er ikke denne telefonen litt gammel og utdatert da?? Go Omnia II!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Angående mini-usb:

- Er dette rett i telefonen, dvs. uten noen slags proprietær overgang?

- Fungerer den også som ladekontakt, slik at du kan lade telefonen fra en vanlig PC?

 

Ja til begge spm.

 

Hm, har visst sovet i timen.

 

On 17 February 2009, the GSM Association announced[25] that they had agreed on a standard charger for mobile phones. The standard connector to be adopted by 17 manufacturers including Nokia, Motorola and Samsung is to be the micro-USB connector (several media reports erroneously reported this as the mini-USB).

 

On 29 June 2009 the European Union announced that any new mobile phone produced after 2010 for the European market must include a micro-USB connector for recharge.

 

Kan ikke skjønne hvordan de to har gått meg forbi. Det må være tiårets beste standardisering. Godt at fornuften har seiret. :)

Lenke til kommentar
Angående mini-usb:

- Er dette rett i telefonen, dvs. uten noen slags proprietær overgang?

- Fungerer den også som ladekontakt, slik at du kan lade telefonen fra en vanlig PC?

 

Ja til begge spm.

 

Hm, har visst sovet i timen.

 

On 17 February 2009, the GSM Association announced[25] that they had agreed on a standard charger for mobile phones. The standard connector to be adopted by 17 manufacturers including Nokia, Motorola and Samsung is to be the micro-USB connector (several media reports erroneously reported this as the mini-USB).

 

On 29 June 2009 the European Union announced that any new mobile phone produced after 2010 for the European market must include a micro-USB connector for recharge.

 

Kan ikke skjønne hvordan de to har gått meg forbi. Det må være tiårets beste standardisering. Godt at fornuften har seiret. :)

Har Amobil eller Wikipedia rett nå? Er det micro- eller miniUSB-kontakt på den?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...