Gå til innhold

Enda en utsettelse for Sony? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gid, tror jeg må løpe og selge PS3 min, det blir jo snart ikke utgitt et eneste spill på PS3 og i følge spillverket og den negative innstillingen de har til Sony's ps3 rent generelt så er det ikke lenger noen vits å satse på denne konsollen lenger.

 

Er det kanskje mulig å få litt mer positive laddede artikkler? At et spill blir utsatt trenger ikke å være negativt per se, bare se på pc sjangeren og alle uferdige spill som blir gitt ut før slippdato som flopper massivt pga enorme bugs og gameplay problemer.

 

Nei, kutt ut tabloid overskriftene og prøv å være litt mer nøktern, det setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Er det kanskje mulig å få litt mer positive laddede artikkler? At et spill blir utsatt trenger ikke å være negativt per se, bare se på pc sjangeren og alle uferdige spill som blir gitt ut før slippdato som flopper massivt pga enorme bugs og gameplay problemer.

 

Jeg kan ikke se at det står noe sted i artikkelen at dette er utelukkende negativt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper det en dag kommer til PC. Battlefield og lignende spill på konsoll er ganske vanskelig.

 

3person fungerer godt men Fps tar litt tid å lære seg på konsoll.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

"Enda en utsettelse for Sony?". Det må vel være den mest negative og mest tabloide overskriften jeg noen gang har sett......

 

Skjønner ikke hva Malvado mener med at artikkelen er negtivt ladet og med tabloide overskrifter. For meg fremstod denne artikkelen mye mer som en faktaopplysning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...