Gå til innhold

Nytt Fifa i oktober (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En forbedring jeg gjerne skulle sett fra FIFA09 er muligheten til å kunne kvalifisere seg med et hvilket som helst lag til Europa-turneringer. I FIFA09 må laget ha posisjonert seg slik forrige sesong i virkeligheten at de ble kvalifisert, og hvis de ikke gjorde det er det umulig å komme seg dit selv om man vinner hjemlig serie og cup mange år på rad på spillet. Skuffelsen min ble stor da jeg kjøpte FIFA09 og så at "Troillan" ikke kunne spille i MLT eller EPT uansett hvor mye jeg vant, pga et uheldig resultat i serien året før.

 

En annen ting er at de burde utvidet til å ta med blant annet Russland, ganske utrolig når du ikke klarer å finne en stjernespiller som f.eks Andrei Arshavin pga at han spilte på Zenit St. Petersburg når spillet ble laget. Dette til tross for at han ble berømt i EM 2008.

 

Det burde også vært mulig å laste ned spilleroppdateringer innimellom slik at man kunne få med nyoppdagede talenter også etter at spillet er sluppet.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg håper at blir forbedret så er det ALT som har med innlegg å gjøre, jeg og kompisen min kan kombinere fint, legge ut på kanten, kjøre tvers over, vende spillet, you name it.. Men hva hjelper vell det når innleggene kommer på helt ulogiske steder i feltet, da gjerne langt bak hvor spillerne i 9 / 10 tilfeller skal absolutt nikke den mot mål som i 99% av tilfellene blir keepermat?

 

 

Det er vell for mye å håpe på at det skal bli en skikkelig editor modus på Xbox360 / PlayStation3 utgaven?

Tiden hvor du kunne endre, redigere, opprette og fikse slik som du selv ønsker er tydeligvis forbi på konsoll?

 

 

Savner også muligheten for å spille flere på samme maskin online?

Hvorfor kan ikke to kompiser, eller en liten vennegjeng sitte sammen og spille mot andre online?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...