Gå til innhold

Microsoft på streaming-bølgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har mer eller mindre gitt opp på Spotify pga alle bruksanvisningsreklamene.

Jeg har dårlig hukommelse, men ikke så dårlig at jeg trenger å få vite hvordan jeg søker etter musikk fra labels hver halvtime.

 

så dette ser jeg frem til av flere årsaker, deriblant forhåpentligvis litt mer varierte reklamer.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Enig i at bruksanvisningsreklamene er kjipe. Og jeg som syntes at Everyone loves music. Especially in the bedroom... var irriterende. :whistle: Men det er ikke et stort problem, og jeg ser for meg at vi vil få servert langt mer variert reklame senere. Dessuten koster det egentlig ikke all verden å kjøpe seg et årspass med Spotify Premium. På fest kjøper vi alltid dagspass, det funker fjell.

Lenke til kommentar

Synes Spotify kunne hatt flere av reklamer for andre produkter og tjenester.

 

Som f.eks da de hadde sånn tippe ting. Hvor man kunne tippe på om Alexander Rybak kom til å vinne MGP. Og når de hadde reklame for Nokia 5800 Xpressmusic.

 

Flere enn meg som har fått høre samme reklame to ganger etter hverandre? Har i det siste opplevd at Johnatan forteller om at man kan skaffe seg premium, to ganger helt hetter hverandre.

Lenke til kommentar
jeg har mer eller mindre gitt opp på Spotify pga alle bruksanvisningsreklamene.

Jeg har dårlig hukommelse, men ikke så dårlig at jeg trenger å få vite hvordan jeg søker etter musikk fra labels hver halvtime.

 

så dette ser jeg frem til av flere årsaker, deriblant forhåpentligvis litt mer varierte reklamer.

 

Da kjøper du Premium :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg gneten eks-student i leting etter jobb, så da er alle utgifter ondskapsfulle ;)

Gikk faktisk tilbake til diverse DI.fm-stasjoner fremfor å bli hjernevasket av diverse Spotify-howto's.

Riktignok er også DI.fm reklamefinansiert, men der er det i det minste noe variasjon som ikke går en på nervene for å tvinge folk over på betalingsløsninger.

Lenke til kommentar
Akkurat nå er jeg gneten eks-student i leting etter jobb, så da er alle utgifter ondskapsfulle ;)

Gikk faktisk tilbake til diverse DI.fm-stasjoner fremfor å bli hjernevasket av diverse Spotify-howto's.

Riktignok er også DI.fm reklamefinansiert, men der er det i det minste noe variasjon som ikke går en på nervene for å tvinge folk over på betalingsløsninger.

Er mye de samme reklamene som går igjen på DI.fm også ;)

Lenke til kommentar

Hah.. Ser for meg at du må ha WLM installert, bruke Bing som søkemotor og love å kjøpe en microsoft-lisensiert mp3-spiller innen et år etter at du startet å bruke tjenesten om du skal høre på "gratis" musikk fra MS.. Regner med at Microsoft kommer til å feile her, nettopp fordi de har en tendens til å være alt for storforlangende til hvilken programvare du skal bruke. Men jeg tror uansett streaming er fremtiden for musikk, selv om jeg fremdeles elsker å gå i musikksjappa, bla meg gjennom et titalls plater, finne noen jeg kunne tenke meg, blafre litt i bookleten, kjøpe noen av dem, gå hjem og putte plata i cd-spilleren, høre, nyte, lese i booklet, for så å rippe skiva inn på pcen i FLAC-kvalitet og sette den fysiske plata til sides for safe-keeping ;) Er en egen sjarm over det, fremfor å bare søke rundt omkring på nettet.

Lenke til kommentar

Typisk Microsoft å alltid være nummer to. De ser at andre lager noe kult, så velger de å gjøre akkurat det samme og presse det igjennom på grunn av inflytelsen.

 

Steam funka fett, derfor lagde de Games for Windows Live som bare var noe møkk i sammenligning. Når en frittstående nettleser gjør fremskritt, er de hakk i hel med samme nye egenskaper. Desverre klarer de ikke å slå originalen, hvertfall ikke det idiotiske forsøket med Games for Windows Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...