Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Juarez: Bound in Blood (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt CoJ (altså eneren) og likte det til en viss grad. MP-delen var ikke noe å skryte av, men jeg likte storydelen og stemningen i spillet. Enkelte ting trakk selvsagt ned, men alt i alt en god spillopplevelse.

 

Kjøpte derfor dette (CoJ - BiB) til 360, og var på forhånd svært positivt innstilt, jeg tenkte som så at utviklerne har sikkert lært av sine feil fra forgjengeren, og dette vil bli en enda bedre opplevelse.

 

Så langt har jeg tryna skikkelig på dette. Sjarmløs og stemningsløs story og ikke minst enda mer ræva MP-del får meg til å angre på dette kjøpet. Nå skal det sies at jeg kun har spilt halvannet kapittel; jeg slo av xboxen midt i en eller annen flåsete dialog i ren frustrasjon over at et spill jeg har hatt slike forhåpninger til skuffer så voldsomt.

 

Jeg kommer til å prøvde det igjen (jeg har jo kjøpt dritten), og håper det er slik det står i anmeldelsen: at begynnelsen er spillets svakeste del. Vil ikke umiddelbart oppfordre alle til å la være å kjøpe det, ettersom A: jeg ikke har spilt hele spillet, og B: jeg er litt forbanna og ser kanskje ikke saken fra flere sider i skrivende stund. Det er fullt mulig at det er mange som vil like dette spillet svært godt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...