Gå til innhold

Flere bilder av Sony Ericssons "Rachel"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det virkelig et marked for mennesker som vil ha dette fjaset her?

Vi trenger ikke mer enn et øyekast på dette for å vite at her ofrer man funksjonalitet, oversikt, fart og effektivitet for en bloatet "vakker" UI.

 

Og om vi ser tilbake på alt det "gode" arbeidet SE gjorde med Xperia UIen så blir vel dette også en slager... ugh. Fra videoen får vi se SMS UIen. Hva ser vi. Jo to forskjellige oppsett (ett for lesing og ett for skriving) når de likegodt kunne brukt ett. Hvorfor?

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

SE har tydligvis hvertfall klart å lage et Android UI som er tilpasset høye oppløsninger. Det gadd ikke HTC tenke på da de holdt seg til 480x340 oppløsningen sin noe som jeg synes også er den største ulempen med Sense. Det hadde tatt seg mye bedre ut og vært mer oversiktlig om oppløsningen var høyere.

Lenke til kommentar

om det går ann å få vekk den håpløse eyecandyen så hadde jeg lett gått for en slik =).

at ting ruller og detter rundt på skjermen er mildt sakt bare ekkelt. og det får telefonen til å virke veldig treg. ble litt ferdig med sånne ting når jeg kjørte berryl emerald og tilslutt fusion i ubuntu. nå skrur jeg det av. det er rett å slett bare avslappende at ting skjer akuratt når du gjør det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...