Gå til innhold

Iphone 3GS er i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisene er syke fordi Network Norway er grådige! Telefonene koster ikke mer fra Apple enn det 3G versjonene kostet i innkjøp. Dersom Telenor og Netcom skal være like grådige ber de om bråk.

kan det kanskje være for at Network Norway tar inn telefonen gjennom andre kanaler enn direkte fra Apple slik som NetCom, Chess og Telenor gjør?

Lenke til kommentar
Prisene er syke fordi Network Norway er grådige! Telefonene koster ikke mer fra Apple enn det 3G versjonene kostet i innkjøp. Dersom Telenor og Netcom skal være like grådige ber de om bråk.

 

Grådig? Har du hørt om fritt marked før? Ingen tvinger deg til å betale denne prisen, men hvis du vil det så er det fritt frem. Jeg kan selge en for 20.000 jeg hvis noen vil betale det, men likefullt er det idiotisk å kalle meg grådig. Tilbud og etterspørsel, lær deg de to ordene du.

Lenke til kommentar
Prisene er syke fordi Network Norway er grådige! Telefonene koster ikke mer fra Apple enn det 3G versjonene kostet i innkjøp. Dersom Telenor og Netcom skal være like grådige ber de om bråk.

 

Grådig? Har du hørt om fritt marked før? Ingen tvinger deg til å betale denne prisen, men hvis du vil det så er det fritt frem. Jeg kan selge en for 20.000 jeg hvis noen vil betale det, men likefullt er det idiotisk å kalle meg grådig. Tilbud og etterspørsel, lær deg de to ordene du.

 

Det er ikke noe annet enn grådighet, og man må kalle en spade for en spade. Det eneste idiotiske er folk som deg som aksepterer noe slikt. Tilbud og etterspørsel mener du ja.

 

Grådigheten til Network Norway slår nok tilbake som dårlig reklame.

Lenke til kommentar

Grådighet.. Vell, vil ikke alle tjene penger da?

 

Frem til andre mobiloperatører kommer med Iphone 3GS og vi får litt konkurranse, så har Network Norway monopol(på en måte) på Iphone 3GS. Selv om jeg som forbruker ønsker alt så billig som mulig så er det helt forståelig at Network Norway gjør slikt for og tjene penger. Så lenge etterspørselen er der og folk er villig til og bruke så mye penger på en mobil. Så hvorfor ikke prøve og tjene mest mulig. Det er kun de bedriftene vi ikke har hørt om som ikke gjør slikt.

 

Prisen faller nok ned mot Iphone 3G nivå så fort andre operatører får den til salgs.

Lenke til kommentar

Hmm

 

Fant dette på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18172232

 

Syntes det var litt for billig så jeg sendte mail. fikk da svar at iphone'ene kom fra denne nettsiden.

http://www.mobilephonesforsale.net/index.php

 

her koster tlf 4.100kr for en 3 gs 16gb.

Selger sa at prisen ble 4500 inkl frakt.

 

Ordtaket er at hvis noe ser ut til å være for godt til å være sant, så er det som regel det?

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Det så litt humbug ut ja.

 

Merkelig at 32gb koster 6,450.00kr (satt ned til 4790) og at 16gb koster 4100 uten noe tilbud.

 

Har heller aldri hørt om mobilephonesforsale.net, men det var et fristende tilbud! Fant også veldig lite om dette på google.

 

Fant denne tråden

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...