Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nokia N86 8GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nokia redder imidlertid skinnet ved å legge ved et 8 GB stort minnekort i salgspakken. "

 

Da har jeg en annen N86 (kansje jeg har N86 8MP :cool: ),siden jeg har 8GB internminne samt et 16GB minnekort(ikke i salgspakken)? Forøvrig en knall telefon!

Lenke til kommentar
"Nokia redder imidlertid skinnet ved å legge ved et 8 GB stort minnekort i salgspakken. "

 

Da har jeg en annen N86 (kansje jeg har N86 8MP :cool: ),siden jeg har 8GB internminne samt et 16GB minnekort(ikke i salgspakken)? Forøvrig en knall telefon!

 

Fikset :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det slik at man kan lage 8.1 Mega Pixler, men ikke greier å lage HD-opptaks funksjon? 720p med 30 fps hadde vært rått på en mobiltelefon, det er jo allerede noen få som kanskje kommer med dette i fremtiden. Men men, 640x480 er jo også helt greit.

 

det er kommet flere modeller for en stund siden med hd-opptak. Blant annet Lg Arena og Omnia Hd av Samsung

 

pluss lg prada 2

Lenke til kommentar

hm, litt bedre kamera og mere minne og tastene ser kjempebra ut!!, men tror ikke det er verdt og bytte ut min N85 for denne her..noen andre som batteriproblemer her med sin N85 forresten? prater knapt en time før det er tomt uten andre ting er i bruk på telefon..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...