Gå til innhold

Anmeldelse: Ghostbusters: The Video Game (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig anmeldelse. eller, bare uenig med karakteren. Jeg hadde det virkelig gøy med dette spillet, og vet at det IKKE er så dårlig som 6/10. Om jeg skulle satt karakter på det så hadde det fått en noe svak 8/10 Det har sine svakheter, men de gode øyeblikkene veier dette opp, mer enn det trekker det ned.

Lenke til kommentar

Det var den ensformige spillopplevelsen som trakk ned først og fremst. Hvis man leser kommentaren på karakteren 6, ser man følgende:

6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

Jeg føler dette er karakteren som best dekker Ghostbusters-opplevelsen; det er moro å denge spøkelser, men i lengden blir det for ensformig til at karakteren kan bli noe høyere.
Lenke til kommentar

Skalaen er til for å brukes! Et spill med 5/10 tenker jeg at er ganske bra hvis jeg liker sjangeren, men noe jeg holder meg unna hvis det er ikke mitt type spill. Er alt for ofte spill går over 7, altså alle spill er meget gode, noe som ikke er realitet. Tror nok 6/10 er en veldig riktig satt karakter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...