Gå til innhold

Norton 2010 beta kan lastes ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norton har jo hatt et dårlig rykte på seg, men jeg synes 2009 utgaven av NIS var ganske bra. Hvis 2010 blir bedre enn den igjen, så kjøper jeg meg nok en lisens.

 

En ting jeg ikke skjønner med Symantec er hvorfor de gir brukeren muligheten for en 2 års lisens på sine produkter når folk vet at dem kommer med nye versoner hvert år...Bedre å betale for 1 år med 2009 versonen, og så 1 år med 2010 når den kommer.

Lenke til kommentar

Betroz - Jeg har 2 års lisens, og kan laste ned nyere versjoner og installere dem etterhvert som dem kommer og fortsette på samme nøkkelen. Genialt når jeg shoppet slik "hjemme versjon" og kan da ha den på 3 pc'er - blir ikke mange hundrelapper pr år pr pc da, og det er Norton utvilsomt verdt. Spesielt fra versjon 2008 og oppover.

Lenke til kommentar
Hadde jeg ikke vært så utrolig godt fornoyd med AV fra MS, så hadde jeg trolig testa dette ut. Men orker ikke å krangle med brannmurer o.l..

Må egentlig si meg enig med dette. Jeg er også veldig fornøyd med AntiVirus Essentials fra Microsoft. Kjører det på fire maskiner nå. En Windows 7, to med Vista og en med XP.

 

 

Når det gjelder Norton, så har de fått mye velfortjent kritikk de siste årene, men 2009-utgaven av AntiVirus som jeg har installert på laptopen min fungerer veldig bra, og er både kjapp og effektiv. Hvis 2010 utgaven er enda bedre så lover det bra. For min del så vet jeg ikke om jeg er villig til å betale for en Norton lisens så lenge Microsoft sin AV klient er gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...