Gå til innhold

Battlefield 1943 klart for lansering (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

jeg vil ha flere spillere. jeg er dritt lei av maks 24 spillere på banene, de får heller kalle det jeg vil bli nesten like stor som mine forgjengere spillet!

Lenke til kommentar
Ja, huff. Utrolig idiotisk å nekte sommerferiekosen for oss PC-brukere. :thumbdown:

Er jo nesten slik at ein *grøsse* får ta seg ein tur ut i *grøsse* sola....

Nei!!! I-i-i-i-ikke det. Ikke sola!

 

 

 

 

Hadde vært sykt digg å spilt dette hjemme i kjelleren på pc med venner og familie...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

Om det er lettere for utviklerene eller ikek skal jeg ikke uttale meg om, men i praksis får de ihvertfall ikke til det på konsoll, Jevnt over er det alt for mye dårlig framerates og hakking på konsollversjoner desverre. Og når man ikke akn stille grafikken så er det ikke så lett å gjøre noe med heller.

 

AtW

Lenke til kommentar
Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

BSOD/RROD... same shit, different wrapping.

 

Dette er, vil jeg si, bare en liten teaser på hva de får til med frostbite. Den virkelig store tittelen blir uansett Battlefield 3 til PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

Om det er lettere for utviklerene eller ikek skal jeg ikke uttale meg om, men i praksis får de ihvertfall ikke til det på konsoll, Jevnt over er det alt for mye dårlig framerates og hakking på konsollversjoner desverre. Og når man ikke akn stille grafikken så er det ikke så lett å gjøre noe med heller.

 

AtW

 

Ja men vil si at det er verre på den gjennomsnittlige PC som garantert ikke er noen monster maskin. Eneste spill jeg har opllevd lagg på er Mass Effect på 360 og enkelte sakte framerates på GTA IV på 360.

 

 

Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

BSOD/RROD... same shit, different wrapping.

 

Dette er, vil jeg si, bare en liten teaser på hva de får til med frostbite. Den virkelig store tittelen blir uansett Battlefield 3 til PC.

 

Kun en enkelt prosent får det nå, i starten var det 60% men nå er det 20% ca.

Min xbox var til reparasjon to ganger i starten men har aldri sviktet etter det.

Trolig brukes det nå bedre hardware.

Lenke til kommentar
Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

Om det er lettere for utviklerene eller ikek skal jeg ikke uttale meg om, men i praksis får de ihvertfall ikke til det på konsoll, Jevnt over er det alt for mye dårlig framerates og hakking på konsollversjoner desverre. Og når man ikke akn stille grafikken så er det ikke så lett å gjøre noe med heller.

 

AtW

 

Ja men vil si at det er verre på den gjennomsnittlige PC som garantert ikke er noen monster maskin. Eneste spill jeg har opllevd lagg på er Mass Effect på 360 og enkelte sakte framerates på GTA IV på 360.

 

 

Konsoller får ikke Blue Screens eller nag skjermer, lettere for utviklere å få spillet til å fungere perfekt på en konsoll fordi det er bare en type hardware å forholde seg til.

 

Pcer gjør den feilen med å ha for mange typer hardware hver generasjon

 

 

skal kjøpe dette spillet

 

BSOD/RROD... same shit, different wrapping.

 

Dette er, vil jeg si, bare en liten teaser på hva de får til med frostbite. Den virkelig store tittelen blir uansett Battlefield 3 til PC.

 

Kun en enkelt prosent får det nå, i starten var det 60% men nå er det 20% ca.

Min xbox var til reparasjon to ganger i starten men har aldri sviktet etter det.

Trolig brukes det nå bedre hardware.

 

Folk bruker jo gjerne ikke en gjennomsnitts-PC til å spille, så det stemmer kanskje, men det er ikke essensen i argumentet, problemet er at mange konsollspill ikke går særlig glatt, og man har heller ikke muligheten til å veksle inn grafikk mot bedre framerate. Dermed er man låst til ganske lave framerates.

 

Prosentene du operer med er jo allikevel veldig høye, tipper en snittperson har hatt ufunksjonabel maskin i mye lengre tid pga dette enn pga BSOD. Noe som tross alt har blitt en sjeldenhet i disse dager.

 

AtW

Lenke til kommentar

Når var det 24 spillere i et online spill ble så alt for få?

Husker jeg rett når jeg testet BF 2 på pc var det vel 32?

4 ekstra på hvert lag er i hvertfall ikke merkbart som oftest spør du meg i det store og hele.

Er det kommet mulighet for fler på pc er det my mistake, men 24 spillere er som regel mer enn nok da.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...