Gå til innhold

Bakoverkompatibilitet på alle PS3-er? (PS2/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Dette var jo ekstremt gode nyheter! Bakoverkompabiliteten er det som har holdt meg mest tilbake fra å gå over til PS3.

 

Samme her, tenker også litt på prisen på 4000kroner (med et spill) men mest på at det er så veldig få gode titler til PS3.

Lenke til kommentar
Fint om de kunne emulert innbygget kortleser og 2 ekstra USB porter i samme slengen :p

Kan enkelt fikses med en USB-hub. Tror du kan koble til ca 127 enheter til en USB-port (det er specs til normal USB ihvertfall). Jeg har USB-hub på min ps3, funker fint det. Den er tilogmed gjemt bak PS3'n og TV'n slik at kabelrotet ikke syns.

Lenke til kommentar

Det jeg mangler er Emotion Engine og mulighet for 1TB på Ekstern Harddisk tilgjenglihet på PS3 min. Har 120gb internt nå, men hadde vært digg å kjørt over all dataen min eksternt og brukt min PS3 mer eller mindre som all data avspillings enhet =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hva i all verden har PMS(PS3 Media Server) med nyheten om bakoverkompabilitet å gjøre? Enig i at dette er noe av det beste med PS3-en min, men lite relevant til nyheten ;)

 

Forøvrig: Støtter idéen om å selge PS2-spill på PSN. Mange spill som begynner å bli vanskelige å få tak i på dvd.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

"Gode nyheter" meg her og "gode nyheter" meg der. Sony søker patent på bakoverkompabilitet gjennom emulering. Dette konseptet så jeg første gang i bruk på Commodore 128, hvis jeg ikke husker feil.

 

Jeg synes ikke det er "gode nyheter" at patentsystemet som opprinnelig hadde som hensikt å støtte opp om nyskapning, i stadig større grad brukes av part 2 til å forsøke å forhindre part 3 fra å bruke part 1's idéer - som allerede er i bruk i andre sammenlignbare sammenhenger.

Lenke til kommentar
"Gode nyheter" meg her og "gode nyheter" meg der. Sony søker patent på bakoverkompabilitet gjennom emulering. Dette konseptet så jeg første gang i bruk på Commodore 128, hvis jeg ikke husker feil.

 

Jeg synes ikke det er "gode nyheter" at patentsystemet som opprinnelig hadde som hensikt å støtte opp om nyskapning, i stadig større grad brukes av part 2 til å forsøke å forhindre part 3 fra å bruke part 1's idéer - som allerede er i bruk i andre sammenlignbare sammenhenger.

Hele patentsystemet er vel egentlig modent for revisjon. Begynner å bli ganske mange rare patenter der ute nå. Tror Apple fikk patent på en skjerm på en mobil der man kunne bruke 2 fingre... Fikk patent på funksjonen to fingre, ikke teknologien bak. Merkelig opplegg det der.

Lenke til kommentar
Sony har tapt stort. Jeg er glad jeg solgte PS3'en min. Lurer på hvor lang tid det tar før dette kommer ut :)

 

Så fordi at Sony har tapt penger på PS3 så er du glad for at du solgte maskinen din? Unnskyld meg men det henger ikke i nærheten av et greip engang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...