Gå til innhold

Anmeldelse: Punch Out (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må personlig si at jeg ikke helt likte måten spillet er anmeldt på, det føltes ikke helt riktig.

 

Selve innledningen på spillet oppsummerer egentlig hva karakteren blir og dermed så er det ikke spesielt morro å lese igjennom resten av anmeldelsen.

 

Føler også at det ikke helt kommer fram hva som gjør at spillet ikke er morsomt, det er mange som liker spill som har denne typen spillbarhet (eller Mega man IX).

 

Det kommer heller ikke noe spesielt godt fram hvilke spillmodus spillet har og det høres ut som det ikke finnes to-spiller , multiplayer eller andre muligheter her.

Lenke til kommentar
Må personlig si at jeg ikke helt likte måten spillet er anmeldt på, det føltes ikke helt riktig.

 

Selve innledningen på spillet oppsummerer egentlig hva karakteren blir og dermed så er det ikke spesielt morro å lese igjennom resten av anmeldelsen.

 

Føler også at det ikke helt kommer fram hva som gjør at spillet ikke er morsomt, det er mange som liker spill som har denne typen spillbarhet (eller Mega man IX).

 

Det kommer heller ikke noe spesielt godt fram hvilke spillmodus spillet har og det høres ut som det ikke finnes to-spiller , multiplayer eller andre muligheter her.

 

Mitt inntrykk er at spillet ikke oppfattes som morsomt pga en ganske simpel og ensformig spillmekanikk.

 

AtW

Lenke til kommentar
5 av 10 come on...

spillet er jo maaaasse moro, verdig oppfølger til nes versjonen :)

det får jo 8,5 overalt andre steder.

vet det er smak og behag men hehe.

 

Jeg må si jeg er enig i at 5/10 er feil karakter, men ikke samme vei som du synes. Jeg synes dette spillet burde fortjent en 3/10 eller 4/10. Etter min erfaring ble spillet for ensformig, og historien i spillet fungerer ikke. Folk flest forventer noe bedre nå i 2009.

 

PS. Gi et eksempel over et sted hvor det blir definert som en klassiker?

 

Edit: Så at GameSpot gav spillet 8,5. Gamespot sin vurderingsevne er vel ingenting å skryte av. De gir aldri noen spill under 7.

Endret av Abraham Lincoln
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...