Gå til innhold

Retrotest: Nokia 6310i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk prøve Nokia 6310i. Jeg fikk Nokia 6210 av sjefen min den samme dagen den kom i salg og jeg har aldri hatt en bedre telefon. Faktisk var den så god at jeg beholdt den til den dagen Nokia 6610 kom i salg; min første fargeskjermsmobil.

 

Min Nokia 6210 ligger i skapet i original eske med batteri, lader, handsfree og datakabel. Telefonen blir fremdeles brukt som reservetelefon når (og ja jeg skriver når) en av de nymoderne multifunksjonelle mobilene jeg har nå "klikker". Mens Nokia 6210 fremdeles fungerer like godt nå som da den var ny.

Lenke til kommentar
Jeg fikk Nokia 6210 av sjefen min den samme dagen den kom i salg og jeg har aldri hatt en bedre telefon.

Jeg synes det er litt morsomt at min 6210 nylig har sett dagens lys igjen. Jeg aner ikke hvor den har vært hen alle disse årene, men den har nå blitt adoptert av min lille 3-åring. Hun ser ut til å like den like godt som jeg gjorde da jeg først kjøpte den. Når det gjelder den beste telefonen jeg noen sinne har hatt, så står det mellom denne og min nylig pensjonerte N95. Ingen av dem hadde noen gang de problemene som jeg ellers har hatt med mine telefoner fra Nokia. Begge to sluttet riktignok på et tidspunkt å vibrere, men det ble kjapt fikset på garantien.

 

Det var forresten litt morsomt at med en 6210, så kunne du melde deg inn i Club Nokia og få tilsendt en ny slik plastdings som sitter nederst på telefonen. Denne kunne ha en valgfri påskrift. På min står navnet mitt.

Lenke til kommentar

Faderen min har ennå ikke sluttet å bruke 6310 telefonen sin. Grunnen er at det er den eneste telefonen som har klart å overleve det harde livet på verkstedet. Vann, støv, skjit ingen problem.

Rett å slett en kanon telefon med en imponerende batteritid

 

Selv har jeg en rød vanlig 6310 liggende. Fungerer ennå strålende:)

Lenke til kommentar

Disse telefonene kan man forsatt få mye penger for.

Når jeg solgte A6en min som hadde fabrikkmontert handsfree, så betalte kjøper 4000kr ekstra for å få med en 6310i som jeg hadde.

Har også solgt flere før til alt mellom 2 til 3000kr da disse passer fint i handsfreeløsningene til mange Hitlerbiler rundt omkring.

 

Pluss at det er en knakende god mobil, mer fornøyd med den en Iphone som jeg normalt sett bruker :)

Lenke til kommentar

Faren min har og bruker en slik fremdeles. Batterilevetiden er imponerende bra, og det eksterne antenneuttaket har hjulpet på ved flere anledninger ved kjøring i bil der signalet er svakt uten.

 

Merkelig at de fjernet dette, tok jo ikke noe særlig ekstra plass.

Lenke til kommentar
Disse telefonene kan man forsatt få mye penger for.

Når jeg solgte A6en min som hadde fabrikkmontert handsfree, så betalte kjøper 4000kr ekstra for å få med en 6310i som jeg hadde.

Har også solgt flere før til alt mellom 2 til 3000kr da disse passer fint i handsfreeløsningene til mange Hitlerbiler rundt omkring.

 

Pluss at det er en knakende god mobil, mer fornøyd med den en Iphone som jeg normalt sett bruker :)

 

Får ikke så mye for de lenger. Er flere på Finn som selger de svært billig. Her er et eksempel: http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17228494

 

Har sett lavere priser også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...