Gå til innhold

HTC lanserer Android-mobilen Hero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alright alle dere som whiner over manglende 3.5mm jack, der fikk dere det også... ser forøvrig fin ut den der, spennende med skreddersydd utseende i form av widgets ser det ut til, selv om erfaringene man har med htc's eget menysystem på windows mobile ikke er spesielt betryggende.

Lenke til kommentar

Andre forskjeller er at Hero har multitouch og HTC Sense.

 

Likevel tror jeg at jeg går for Magic.

Grunner:

- Vet rett og slett ikke helt om jeg gidder å vente lenger. Når Hero kommer på markedet har HTC andre spennende telefoner som er verdt å vente på.

- I mine øyner har Magic penere og kulere design i motsetning til Hero som i bunn og grun er enda en mursteinmobil.

- Har ikke like stor "hake" nederst som på Hero.

- Gledet meg til å bruke google maps og street view på tur til London og Paris i Juli.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

... og jeg som bestilte Magic bare noen timer før denne artikkelen ble publisert.. sukk. Lurer på om jeg skal bruke angreretten og vente en måneds tid nå :(

 

Denne telefonen har de tingene jeg var skeptisk til på Magic også ser det ut til.

 

Forresten, noen som vet ca når prisen vil være tilgjengelig? Noen som vil tippe om prisen blir høyere eller lik Magic?

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Ha! Fikk min Magic på døren idag jeg...

 

Må si at Hero virker jo nesten helt lik Magic funksjonsmessig, og 3.5mm jack bryr jeg meg fint lite om. Foretrekker en dedikert musikk spiller som er mye bedre enn det man finner i mobiltelefoner uansett (men så er jeg en nokså kresen lyd ingeniør da ;) ).

Lenke til kommentar
Mangler muligens litt på desginet på denne (har ikke helt bestemt meg for om jeg liker det eller ikke :p).

Dessuten vil jeg ha høyere oppløsning på skjermen, vil ikke 'nedgradere' ;)

 

Hvilken telefon har du nå da?

Jeg likte egentlig ikke designet jeg heller, men når jeg så den hvite versjonen var den ikke så verst likevel. :)

large_hero_front_back_left.jpg

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Sitter og leker med en HTC Hero Nuuu:)

Nydelig telefon men er en tidlig test versjon uten de Sense menyene:)

Den knekken føles faktisk litt behagelig når man holder i.

Hvor fikk du tak i den?

Hvordan er knekken når mobilen ligger i lomma?

 

 

Kan ikke si hvor jeg har fått tak i den fra ifra, er iallefall skaffet på lovligvis:)

 

Jeg har ikke hatt den så mye i lømma, men den knekken føltes ikke så verst, kun som en liten klump stikke ut øverst. Hvis man legger tlf med knekken/skjermen inntil så er det helt ok, men om man legger tlf med skjermen ut i lomma så føles det som en større klump, ganske logisk egentlig det:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...