Gå til innhold

Guitar Hero er ingen lek (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo dette veiledende priser, og med tanke på at euroen ligger høyt om dagen, så skal dere ikke se bort fra at denne dypper ned på 1500 kr og helt sikkert under når den kommer i butikkene.

 

Men ja, man kan få en ganske grei akustisk gitar for 1500 kr hvis man vil.. Jeg ga 1700 for min Yamaha FG700 (riktig nok kampanjepris).

Lenke til kommentar

Har da luksus alternativ til drums, ion drum kit?

 

Uansett, vil ikke se på det som luksus, liker gitaren fra gh3 best jeg.

Klikkelyden fra strumbaren og når du tapper på fargene er jo alt når det kommer til å spille bra. Jeg må høre sånt jeg, så jeg vet at jeg er i tune med chartet.

 

Særlig på kjappe sanger som ttfaf, og egentlig alle fra dragonforce.

Lenke til kommentar

Du må bare ha guitaren i ett og et halvt år for å komme opp til samme summen som wow gamere betaler for å spille like lenge :p og de sitter jo faktisk ikke på noe virkelig produkt.

 

Jaja, har ikke Guitar Hero og kan heller ikke spille det, så no-go for min del :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Blir deilig og slippe og kjøpe nye plastikgitarer, det ser ut som om denne er virkelig solid. Jeg har vært i gjennom snart den 10'ende Les-Paul'en fordi de fusker etter "normalt" bruk (Career på expert og überhard fretspam + hyperspeed). den nye gitaren har jeg brukt opp to av. GOGO Logitech-kvalitet!

 

NUH, give me a retailer selling dat shait! *Investering!*

Lenke til kommentar

Dette er så absolutt spennende. Spiller mye GH og merker at alle gitarene begynner å bli ganske slitne nå. Dog ser jeg på denne "lyddempingen" som en ulempe. Liker ikke Rock Band-gitarene som ikke lager klikkelyd når man strumer. Mister litt rytme av det. Skal jeg betale så mye for en "liksom"-gitar må den være fullkommen. Skal testes.

Lenke til kommentar
Nå er jo dette veiledende priser, og med tanke på at euroen ligger høyt om dagen, så skal dere ikke se bort fra at denne dypper ned på 1500 kr og helt sikkert under når den kommer i butikkene.

 

Men ja, man kan få en ganske grei akustisk gitar for 1500 kr hvis man vil.. Jeg ga 1700 for min Yamaha FG700 (riktig nok kampanjepris).

 

Nja, njo, akustiske gitarer låter stort sett forferdelig før man begynner å lukte på gitarer fra fem tusen og oppover. Jeg ville ikke anbefalt noe annet enn bålgitar til under den prisen.

 

Men for all del, 1500-2000kr er for mye for en kontroller til ett spill (eller, for å være pirkete, én type spill). Jeg kan kanskje forsvare det for en fantastisk håndlaget custom joystick, men ellers så er bålgitar evt. en råbillig el-gitar å foretrekke.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint å hatt en "skikkelig" gitar, med et program for å lære seg å spille.

 

Skaff deg en gitar og Guitar Pro, eller se instruksvideoer på youtube. Riktignok er dette ikke noe for folk som ikke er musikalske fra før av, men har du interesse av å lære så burde du klare deg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...