Gå til innhold

America's Army 3 lansert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper du må laste ned ein oppdatering til Steam, det måtte iallfall eg før nedlastinga kunne begynne.

 

Som Capt.Awesome sa er spelet så fullt at av bugs at det per i dag ikkje er spelbart. Spelet henger seg opp heile tida, og eg har brukt ctrl+alt+del meir det siste døgnet enn sidan eg formaterte pc-en sist. Det heng, mister kontakt med serveren og alt anna "kjekt" heile tida. Så til no, hold dykk til forrige versjon av AA.

Lenke til kommentar

Lastet ned og testet AA3 i går kveld og makan til makkverk...

 

- Loading tidene er horrible! Selv med en bra maskin så er det fatalt trist å sitte i 1-2 minutter å vente på at første treningsbane skal loade seg ferdig.

 

- Det lugger og henger seg ofte under oppstart og finish [ikke noe ingame though]

 

- Multiplay er mer eller mindre umulig å komme inn på. Krasj til hovedmenyen, fullstendig stopp og elendig servervalg er bare et fåtall av irritasjonsmomentene. Etter 40 minutter med forsøk kom jeg ikke en eneste gang inn i et spill...

 

- Menyen er så forvirrende, full av feil og tull at det er til å miste sinssfattningen!

 

- AA er omtrent ikke eksisterende [unreal 3 engine sin feil]. Grafikken til et så stort fps anno 2009 er makabert!

 

- Kontrollene føles teite, unaturlige og treige, noe som passer VELDIG dårlig i et FPS

 

- Etter å ha igjennomført de 2 første training missione 4 ganger uten at det lagret seg til profilen gav jeg opp..

 

- Sist men ikke minst, AA3 er så til de grader mer propagandarettet enn AA 1&2. Virker som de har fokusert mye mer på fancy videoer av hvor "kult" det er i forsvaret enn selve spillet. Greit nok at dette er MENT som et rekkruteringsverktøy, men når hovedfunksjonen [som jeg vil si er selve gameplayet] er så hinsides elendig, gidder ikke folk å se på de teite videoene de har lagt inn...

 

Kanskje litt mye rant til tross for at spillet akkurat er lansert, men det får da være grenser for hvor dårlig spillet kan være på release. Hadde ikke gjort noe om de hadde drøyd dette et år for å si det slik. Sånn det er nå fremstår det som alpha/beta release og ikke noe som skal presenteres offentlig for verden!

Lenke til kommentar
Jeg prøvde det litt og hadde ingen problemer =) Men ble litt lei, var ikke i humør for trening + Jeg fikk ikke godkjent øvelsene jeg stod på..

 

Det er jo nettopp en av de tingene som er problemet. Jeg får full score på alle øvelsene på "weapons familiarization", men får likevel failed på de.

 

Det tror jeg har løst seg med patchen som kom 19. Jeg har også fått 100% accuracy og alle targets hit i samtlige, men fikk fortsatt "no go"....

 

Derimot når jeg logget inn igjen senere så hadde den registrert at jeg hadde fullført alt på expert og lagret det! :|

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...