Gå til innhold

Cyberpower lager verdens kraftigste bærbare PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kameraet er garantert beregnet for å ta ca opptil ca 1500 pixler. Tipper det er latterlig uskarpt.

Og den har touchpad, noe som også drar kraftig ned.

Men det som faktisk kan bli et problem, er at den sannsyneligvis er ganske støyende. Legg på at den er en klump(det synes tydelig på bilde). Så det er et uelegant monster :p

Lenke til kommentar

Dette er en Clevo D900F, som også føres av Multicom her til lands. Om de har den leveringsklar ennå vet jeg ikke.

 

Angående "verdens kraftigste", så er dette et meget relativt begrep. Maskinen har nok den kraftigste prosessoren man kan få i en bærbar i og med at den har et hovedkort ment for stasjonære komponenter, men dersom man er ute etter verdens beste grafikkytelse vil nok de fleste nyere bærbare med støtte for SLI/CF yte mye bedre. Denne for eksempel ;)

 

EDIT: Se også AVADirect D900F Review på notebookreview.com.

 

Submit og naits: Maskinen har fire vifter.

Endret av Te'om
Lenke til kommentar
30 høvdinger? Er det bare meg som aldri har hørt utrykket før, eller?... :hmm:

Skjønner at det her betyr tusenlapper, men...

Gammelt uttrykk, stort sett oslo folk jeg har hørt brukt det, og da mener jeg ikke vestkanten. Ser for meg en fyr på plata som bruker slike ord. Kanskje det har med at litterære figurer som har havna på skråplanet ofte blir karrikert med mye slang i norske bøker. Typisk I. Ambjørnsen, L.S.Christensen eller hva de nå heter...

 

En forklaring jeg fant var at det stammer fra da Ibsen var avbildet på 1000lappen. Ibsen = høvding.

 

fra http://www.valdresmusea.no/vfm.asp?nid=610&lid=1

Penger har mange navn: Kronasje, spenn, gryn, ståler, grunker, daler. En tusenlapp kan være en høvding, et flak eller et laken. Hvor mye var en ”mong” etter Mongstad-skandalene? Jeg har hørt bananer og koteletter om millioner og T-bone om en milliard. 250 000 var en kvarting og tusen en K. En hundrelapp var en Camilla så lenge Camilla Collett var avbildet. Da ble en femtilapp en ”Camilla light”. Under krigen var en tokrone en quisling, mens en enkrone var en usling. For det gikk selvsagt to uslinger på en quisling.

hehe

Lenke til kommentar
Vet ikke om man er tøffest i gata når man må ha trillebår/bæremeis for å drasse den med seg rundt.

 

.... klarer du virkelig ikke bære 5 kg i sekken din? *jeg ler*

 

og en liten korektelse, det er ikke cyberpower som lager denne pcen, det er Clevo, tawainsk selskap. Cyperpower setter sitt navn på bærbaren og putter sammen delene etter kundens ønske, akuratt som bærbarene til multicom, thats it. btw, det er samme Pc'en som det er snakk om i artikkelen, bare fra "multicom".

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...