Gå til innhold

Facebook-navn får åpningsrush


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bemerkelsesverdig at HW.no alltid ligger flere dager på etterskudd med nyheter.

 

Det er fristende å tro at saker må være publisert av andre i noen dager før HW.no får satt seg ned med ordboken og begynt oversettelsen.

 

Hva med å rapportere om en sak den dagen det skjer? Hva med å trykke noe annet enn pressemeldinger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Og med et såpass fantastisk språk, er det ingen tvil om at skolen hadde fått gjennomgå under tomas' styre. =)

 

Jeg på min side skjønner ikke hva som i det hele tatt er så stort med å få "egen url". Det er ingen portfølje, blogg, eller noe som helst man trenger å vise fram til andre. Det er info om hvem en er og alle sine millioner med applications som enkelte presterer å voldta profilen sin med. Virker særdeles overflødig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

For å flisespikke mer:

Dersom man har behov for å sende profillinken til noen man snakker med på msn, er sannsynligheten for at de er venner fra før av og det tar dem noen få sekunder å finne fram til profilen.

 

NB: Dette er ikke noe forsøk på å provosere noen, men heller et åpent spørsmål om hvor nødvendig dette er. Imo er dette fremdeles like unødvendig. Meeeen på en annen side kan man jo diskutere mange unødvendige funksjoner ved andre nettsteder også, så det blir litt vel mye flisespikkerier fra min side :hmm: Tror like så greit jeg kan godta at det er en funksjon som er kommet for å bli, uavhengig av om jeg finner den nyttig eller ei P:

Lenke til kommentar
Bemerkelsesverdig at HW.no alltid ligger flere dager på etterskudd med nyheter.

 

Det er fristende å tro at saker må være publisert av andre i noen dager før HW.no får satt seg ned med ordboken og begynt oversettelsen.

 

Hva med å rapportere om en sak den dagen det skjer? Hva med å trykke noe annet enn pressemeldinger?

 

Slik har det alttid vore her.

Lenke til kommentar
HÅPE DÆM LEGG NED DEN FJORTIS DRITTEN.... men så my folk som e der så gjør dæm vel it det.. banna drittonga

 

Tror mange blir deppa hvis de legger ned FB. Spesielt kriminelle. "Jippi jeg har fått ny 50" LED tv, med et sinnsykt surround anlegg! Forresten er det bare 3 dager til vi endelig reiser på to ukers ferie!!" :D

 

Jeg har aldri klart å bli en fan av facebook. For all del, folk må jo drive med det så lenge de syns det er interessant og morsomt, men jeg klarer ikke engasjere meg i hva mine 287 "venner" driver med. Lurer jeg på hva venner driver med så tar jeg en telefon. Samme med de som legger ut bilder av seg og sine hele tiden. Lurer alltid på om de tenker at dette er sikkert alle interessert i å se.

 

Men det som gjør at jeg ikke legger ut bilder og detaljer om meg og mitt er først og fremst at jeg er hysterisk paranoid. Hater å ha informasjon om meg liggende på nettet. :D Antar det er en bivirkning av å ha jobbet med datasikkerhet i årevis. :p

 

Det som virkelig plager meg er all skrivingen om det. Hadde håpet at det skulle bli "gammelt" etterhvert.

Lenke til kommentar
HÅPE DÆM LEGG NED DEN FJORTIS DRITTEN.... men så my folk som e der så gjør dæm vel it det.. banna drittonga

Det er kjekt for oss som har venner.

hadde det bare vært ordentlig system så..

 

satt med 2 pcer ved siden av hverandre før 6, og den ene kunne registrere 10 sekunder før den andre... da regner jeg nestne med at andre kunne før det igjen

... nå er du ikke seriøs...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...