Gå til innhold

Anmeldelse: Battlestations: Pacific (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, tror jeg må være den kjedelige drittsekken som riser litt til Spillverket her. Ikke bare er dere pinlige sene ute med denne, men anmeldelsen lider attpåtil av rare formuleringer jeg forstår trist lite av, og desto like rare skrivefeil. Har denne vært kjørt gjennom korrektursjekk i det hele tatt?

 

Setninger jeg bemerket meg spesielt:

 

Den trofaste metallkleddes eksistens ser ut til å gå mot en våt slutt

 

- Hææ?

 

selv om kontrollen og fysikken aldri når helt samme dybde og kompleksitet som flysimulatorene er det neimen ikke langt i fra.

 

- Du tuller nå, ikke sant?

 

takk gudene for at det er umulig å hoppe med skipene

 

Hvorfor i all verden skulle det være mulig i utgangspunktet?

 

Skipskamp

 

Hva i all verden er "Skipskamp"? Er det sjøslag du mener?

 

Jeg lærte meg etter hvert å gjøre flere ting på en gang; med å alltid ha flåten i bevegelse, og tok personlig kontroll over de mest viktige og krevende krigsoperasjonene; samtidig som jeg konstant sjekket kartet for fiender.

 

For en horribel setning.

 

med påmalte logoer

 

Logoer er vel helst det siste du finner på fly fra andre verdenskrig. Våpenskjold og flagg derimot ...

 

--

 

I tillegg syns jeg det er rart at historien beskrives som unødvendig. Såvidt jeg vet er den amerikanske delen av spillet relativt historisk korrekt, og lar deg gjenoppleve slag fra virkeligheten. Japanernes side har fått veldig mange skryt andre plasser, og blir best beskrevet som en rekke "What if"-fortellinger. Dette er ikke nevnt engang?

Lenke til kommentar
I know, It was the right time! :D

 

Uansett, skal de om jeg ikke får prøvd det når jeg kommer hjem, det så lovende ut!

 

vil bare si beklager for humøret mitt senere, hadde sovet "litt" for lite og var i humør som en sur 13-åring:(

Men det virker lovende dette spillet ja, jeg trodde det ikke kom før uti juli ja:P

Hsker bare at demoenkom på pc, så utifra det svarte jeg at det kom.

Uansett, har du kjøpt det Biskop eller har du tenkt til det?

Vil gjerne høre hva du mener om spillet når du har testet det:)

Lenke til kommentar
Urk, tror jeg må være den kjedelige drittsekken som riser litt til Spillverket her. Ikke bare er dere pinlige sene ute med denne, men anmeldelsen lider attpåtil av rare formuleringer jeg forstår trist lite av, og desto like rare skrivefeil. Har denne vært kjørt gjennom korrektursjekk i det hele tatt?

 

Setninger jeg bemerket meg spesielt:

 

Den trofaste metallkleddes eksistens ser ut til å gå mot en våt slutt

 

- Hææ?

 

selv om kontrollen og fysikken aldri når helt samme dybde og kompleksitet som flysimulatorene er det neimen ikke langt i fra.

 

- Du tuller nå, ikke sant?

 

takk gudene for at det er umulig å hoppe med skipene

 

Hvorfor i all verden skulle det være mulig i utgangspunktet?

 

Skipskamp

 

Hva i all verden er "Skipskamp"? Er det sjøslag du mener?

 

Jeg lærte meg etter hvert å gjøre flere ting på en gang; med å alltid ha flåten i bevegelse, og tok personlig kontroll over de mest viktige og krevende krigsoperasjonene; samtidig som jeg konstant sjekket kartet for fiender.

 

For en horribel setning.

 

med påmalte logoer

 

Logoer er vel helst det siste du finner på fly fra andre verdenskrig. Våpenskjold og flagg derimot ...

 

--

 

I tillegg syns jeg det er rart at historien beskrives som unødvendig. Såvidt jeg vet er den amerikanske delen av spillet relativt historisk korrekt, og lar deg gjenoppleve slag fra virkeligheten. Japanernes side har fått veldig mange skryt andre plasser, og blir best beskrevet som en rekke "What if"-fortellinger. Dette er ikke nevnt engang?

 

 

Gidd det der liksom! Har ikke du noe annet å gjøre på..? :p

Lenke til kommentar

Synes dette spillet var drit fet jeg, spilte det hele forrige uke, og det er enda skikkelig fett når du flyr opp høyt over fiendlige battleships/ destroyere og stuper ned mot dem i ekstra stor fart mens kuler fra både maskingevær og flak's fra båtene, og når du nærmer deg slipper du bomben, mens co-pilotene som alltid er med deg skyter vekk fientlige japanske Zero fly.

 

Faktisk vil jeg si at det ser relativt ekte ut, men at du har f.eks evig bomber eller o.l, det er greit nok, tenk deg frustrasjonen dersom hvert fly kan ha 1 bome, og må lande på enten hangarskipet eller i basen hvergang for og "fylle" på.. Det hadde vært utrolig langdrygt, på den andre siden så tror jeg det faktisk går ann og ta av "evig" bomber. Men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd dette litt, kun training så langt da jeg ikke har muligheten til å lagre enda.. Synes spillet var veldig bra, men klarte ikke å bytte mellom "units" som skulle gjøres med R og F i følge alle kilder..

 

Har ikke viet spillet så veldig mye til til da jeg sliter litt med å forstå hvilke skip jeg skal ødlegge :D Hver gang jeg tror jeg har forstått det, tar jeg feil og jeg får "ineffective" på skjermen...

Lenke til kommentar

Tror ikke du kan bytte så mye på training, muligheten der åpner seg når du begynner og spille campagin eller skirmsish, eller på nett. Og det er da spille utvikler seg skikkelig. Men så lenge du ikke kan lagre enda, prøv skirmish, der får du et større bilde av hva som venter deg i campaignen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...