Gå til innhold

Apples egen Iphone-video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er en funksjon som finnes på andre mobiler, men jeg ble imponert over måten man kan endre fokusområdet på, bare ved å trykke på ønsket objekt som fokuset skal være på. Helt genialt!

 

Forøvrig, og som mange andre påpeker, så bryr jeg meg ikke så mye om det er 3 eller 5 megapixler på mobilkameraet mitt. Optikken er stort sett helt elendig uansett, og skal jeg ta bilder tar jeg med meg kamera.

 

(Ellers enig i dine kommentarer)

Lenke til kommentar

hvorfor skal vi det? er no laget denne tråden for å diskutere telefonen både negativt og positivt. Har selv en iphone 3g og er vel fornøyd med den. men iphone er på ingen måte en bra telefon eller multimedia gadget. Men den perfekte leike gadget.

 

Vist du ikke tåler at vi er litt negativ i denne tråden så er det kanskje du som bør forlate tråden? Vi påpekte jo bare at apple gjorde en stor ting på noe som er relativt gammelt. 

Lenke til kommentar
hvorfor skal vi det? er no laget denne tråden for å diskutere telefonen både negativt og positivt. Har selv en iphone 3g og er vel fornøyd med den. men iphone er på ingen måte en bra telefon eller multimedia gadget. Men den perfekte leike gadget.

 

Vist du ikke tåler at vi er litt negativ i denne tråden så er det kanskje du som bør forlate tråden? Vi påpekte jo bare at apple gjorde en stor ting på noe som er relativt gammelt. 

Det forandrer jo alt.

 

Jeg syns det er dumt at folk som aldri har tatt i en iPhone klager om telefonen, men siden du har en blir saken en annen!

Lenke til kommentar
hvorfor skal vi det? er no laget denne tråden for å diskutere telefonen både negativt og positivt. Har selv en iphone 3g og er vel fornøyd med den. men iphone er på ingen måte en bra telefon eller multimedia gadget. Men den perfekte leike gadget.

 

Vist du ikke tåler at vi er litt negativ i denne tråden så er det kanskje du som bør forlate tråden? Vi påpekte jo bare at apple gjorde en stor ting på noe som er relativt gammelt. 

Det forandrer jo alt.

 

Jeg syns det er dumt at folk som aldri har tatt i en iPhone klager om telefonen, men siden du har en blir saken en annen!

 

 

er det egentlig så rart at folk klager over ting alle andre telefoner har? for meg virker det ganske logisk at man latteligjør folk som intorduserer ting som coppy/paste og mms som nye ting, når det har eksistert på andre telefoner i mange år. uansett om du har en Iphone eller ikke, så kan det hende du bruker MMS en del, og at dette kommer på Iphone først nå er jo egentlig litt rart, med tanke på at teknologien hele tiden har vert implementert i telefonen.

Lenke til kommentar
hvorfor skal vi det? er no laget denne tråden for å diskutere telefonen både negativt og positivt. Har selv en iphone 3g og er vel fornøyd med den. men iphone er på ingen måte en bra telefon eller multimedia gadget. Men den perfekte leike gadget.

 

Vist du ikke tåler at vi er litt negativ i denne tråden så er det kanskje du som bør forlate tråden? Vi påpekte jo bare at apple gjorde en stor ting på noe som er relativt gammelt. 

Det forandrer jo alt.

 

Jeg syns det er dumt at folk som aldri har tatt i en iPhone klager om telefonen, men siden du har en blir saken en annen!

 

 

Så langt er det bare du som klager her :!: vi, se overfor, påpeker bare hvor dumt det er når man skryter av ting som alle andre mobiler har hatt i årevis. Vet ikke, kansje iPhone er så spesiell, at det er såpass stor nyhet at den endelig nå, klarer å håndtere copy/pass! wow. uansett, selv liker jeg iphone, gjerne ville hatt en, er kul dings, kan ha mye morro. poenget var bare hvordan DE markedsfører den, ikke hvordan selveste iphone er.

Lenke til kommentar

men hva er EGENTLIG forskjellen på Iphone 3gs og iphone 3g med 3.0 frimware? 

 

Bedre batteri, cpu og ram, og pitte litt bedre camera? thats it? vil no tro at copy/paste, mms og det meste av de andre forandringene kan iphone 3g få gjennom å laste ned 3.0 firmware? Ser egentlig ikke noen grunn til å kjøpe nye iphone.

Lenke til kommentar

Nå er vel denne talefunksjonen også forbeholdt 3gs.

 

Er enig med folk her at det nesten er litt trist hvordan de reklamerer for ting som er en selvfølge på mange andre telefoner og lenge har hvert det. Men samtidig så er det nok mange som ser denne videoen og finner ut at denne telefonen har alt de trenger, og så ser alt så utrolig enkelt og oversiktlig ut, og de derfor går til innkjøp av den.

 

Er nok en del som enda ikke vet hva disse forskjellige funksjonene er annet enn at de har hørt navnet på enda en teknisk spesifikasjon på en telefon, og når de da ser hvor elegant og enkelt det gjøres så har apple oppnådd hva de ønsket, en ny kunde.

 

Så tenke heller over at denne videoen kanskje ikke er rettet mot dere, men mot mange andre som trenger å se hva telefonen kan framfor å lese de tekniske forklaringene på hva den kan.

Lenke til kommentar

svortevik har et poeng. Jeg lurer på hva folk mener Apple burde gjort annerledes? De er jo nødt til å markedsføre telefonens funksjoner, ellers får de ikke solgt den. Skulle de inkludert funksjoner som MMS, kompass og videoopptak som en liten fotnote i annonsene sine så hadde folk levd videre i troen på at telefonen ikke har disse funksjonene. Apple har lagt dem til og slår dem opp fordi de har vært etterspurt. Skal man kritisere Apple for noe, så må det være at disse funksjonene ikke kom tidligere, ikke at de inkluderer dem i markedsføringen når de kommer.

 

For meg er uansett den største og beste nyheten at telefonen har blitt 2-3 ganger mer responsiv. En kjapp telefon er det beste som finnes.

Lenke til kommentar
For meg er uansett den største og beste nyheten at telefonen har blitt 2-3 ganger mer responsiv. En kjapp telefon er det beste som finnes.

 

enig, og har selv reagert på at iphone 3g er litt dårlig på nettop dette. men er ikke verdt å kjøpe en nesten identisk telefon bare for å få den "litt" raskere. og kompass klarer jeg meg fint uten. 

Lenke til kommentar
Og kompasset er rett og slett latterlig å skryte av.

 

Du skjønner altså ikke hva det kan brukes til ?

 

Hint: Det er en sensor som detekterer hvilken himmelretning man peker telefonen med tilhørende API.

 

Fortsatt clueless ? Ok, sjekk ut disse mulighetene:

 

Wikitude:

 

Google Sky Map:

 

Google Street view:

 

... og det dukker garantert opp en drøss med FPS spill i AppStore som bruker kompass-sensoren, forhåpetligvis allerede i Doom Ressurection.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...