Gå til innhold

Anmeldelse: The Sims 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde dette fort og gale for to dager siden. Greit spill, men må si at jeg sleit veldig med å få rett vinkel på tingene.. Samt at man måtte bruke pil-tastene for å bevege bildet bort over og ikke bare flytte musen i ønsket rettning. Dette tror jeg er hovedmomentene som gjorde interessen min ble litt laber.. Ble også litt ensformig når man fikk seg jobb. Gå på jobb, hjem spise, trene, dusje, sove, spise, jobb...

Lenke til kommentar

Bra spill, men litt ensformig. Jeg syntes det var kult når simmene kan vandre rundt omkring i byen uten å bruke buss, men ellers syntes jeg dette føltes litt for mye ut som en utvidelsespakke til The Sims 2. Jeg håper på gode utvidelsespakker i fremtiden, og mye moro.

 

- AL :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

The Sims var en glitrende idé når det dukket opp for snart 10 år siden og er fortsatt en fascinerende greie. Det blir jo repetivt relativt fort, men allikevel holder det et godt grep på mange mennesker.

 

Jeg avskyr EA's tilleggspakke politikk hvor vær ny utgave får mindre innhold enn forgjengeren slik at markedet kan melkes. I det minste kunne de ha et åpent API slik at flere kunne øke innholdet til produktet.

 

Det er også snodig at det ikke har kommet konkurrerende produkter. Vi har for eksempel en rekke "medieval RPG's", men fortsatt bare en livstils "simulator". Dette til tross for at verden krever et utall såpeoperaer på tittekassa.

Lenke til kommentar
Det er også snodig at det ikke har kommet konkurrerende produkter. Vi har for eksempel en rekke "medieval RPG's", men fortsatt bare en livstils "simulator". Dette til tross for at verden krever et utall såpeoperaer på tittekassa.

 

Du har jo "Singles Flirt Up Your Life" og "Singles 2 Triple Trouble" av tyske Deep Silver.

 

Eigentleg ein fullstendig The Sims clone, berre at denne versjonen er utan sensur og fokuserer mest på å danne forhold og mindre på jobb.

Lenke til kommentar

dette skal prøves ut :)

 

så lant må jeg si jeg liker 1-er'n best. det er noe med at det er så enkelt og spimperl liksom :p

 

den største sims opplevelsen min må vell ha vært da jeg fikk to menn til å bli forelske og kysse hvernadre og det som verre var.

 

jeg husker også den ene simen jeg spilte mest på og fikk opp i alle de beste jobbene, bygde det fineste huset til, kjøpte de kuleste tingene til. fantastisk spill 3-er'n skal kjøpes om den ikke er for dyr, men jeg skal nom dra frem igjenn CD-en til 1-er'n for å mimre litt ;)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...