Gå til innhold

Nokia N900 rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer post hos Maemo Talk angående videoen:

 

I haven't seen the whole video and it's the first time I see this, so I have the same info than you. The guy in the Spanish intro says that these were experimental videos done by young artists with low budget and inventing the names of the products.

 

You invented the term "N900" last year in these forums and a young filmmaker had done the same perhaps even earlier.

 

None of this has anything to do with real products though.

 

Det er også flere feil i videoen. F.eks. vises bilde av N78 med navnet N81, og N96 med navnet N97. N900 i videoen ser ut til å være N810.

 

At N900 er rett rundt hjørnet er det liten tvil om, men neppe med det designet der.

Endret av genser
Lenke til kommentar

For to år siden så jeg en Banshee-utvikler sitte med N810 med bluetooth notebook-tastatur og programmere i MonoDevelop. Noe av det sexieste jeg har sett på lenge ;)

Er det så vanskelig å dytte inn GSM-støtte i den? Har ikke maemo-plattformen støtte for det? Sjans for at N900 får det? N810 hadde vært en svært aktuell mobiltelefon for meg, hadde den bare vært en mobiltelefon.

Lenke til kommentar
For to år siden så jeg en Banshee-utvikler sitte med N810 med bluetooth notebook-tastatur og programmere i MonoDevelop. Noe av det sexieste jeg har sett på lenge ;)

Er det så vanskelig å dytte inn GSM-støtte i den? Har ikke maemo-plattformen støtte for det? Sjans for at N900 får det? N810 hadde vært en svært aktuell mobiltelefon for meg, hadde den bare vært en mobiltelefon.

 

 

Spesifikasjoner ble ikke presentert i videoen, men N900 skal angivelig være utstyrt med super-3G

Neste modell i tablet-serien får (nesten helt sikkert) GSM og 3G-antenne med støtte for datatrafikk og sannsynligvis også telefoni. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...