Gå til innhold

Misnøye med Left 4 Dead 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antall spillere som velger å boikotte det nye spillet ligger nå nærmere 20 000 og øker stadig.

 

Dette er ikke riktig. Det eneste vi vel i dag kan si at det er nærmere 20.000 som hevder at de kommer til å boikotte spillet når det lanseres. Dette er to helt forskjellige ting.

 

At en gitt mengde mennesker deltar i en gruppe (i et sosialt medium) er langt fra det samme som at dette kommer til å få noen som helst betydning for hvordan de kommer til å handle i en situasjon der de faktisk har mulighet til å ta et standpunkt, i dette tilfellet velge om de vil gå for L4D2 eller L4D.

 

Kanskje et mindre punkt i en artikkel som ellers setter søkelys på problemet, men jeg begynner virkelig å bli lei av journalister som overdriver viktigheten av sosiale medier.

Lenke til kommentar
Laserlasse: Du glemmer derimot at nå handler det om et offline spill, godt mulig alle de 20k blir å spille L4D2, men det betyr ikke at de blir å kjøpe spillet.

 

Nah, jeg glemmer ingen ting :-) Jeg bare påpeker at det at 20.000 har meldt seg inn i en gruppe er synonymt med at 20.000 kommer til å boikotte spillet. Om det er offline, online, de kommer til å kjøpe det eller ikke er irrelevant for meg. Det er betydningen av det som står i artikkelen jeg reagerte på.

Lenke til kommentar

utrolig at dem slipper ut l4d2 nå snart, det er 4 baner på coop delen, det tok 5 timer å gjøre dem med litt pause innimellom,

coop delen syns jeg er den beste, og det burde kommet tilleggs pakker istedenfor i 2009, åsså kunne dem heller kommet med l4d2 ut i 2010, å gjort l4d2 enda mer spektakulert..

Lenke til kommentar
I dagene etter Left 4 Dead 2-lanseringen har mange spillere satt seg på bakbena i forhold til det nye prosjektet

Jeg var ikke klar over at L4D2 allerede var lansert. Trodde det skulle ta litt lengre tid fra de annonserte spillet til det ble lansert ^^

 

Støtten L4D har fått fått etter lanseringa har vært svært skuffende, spesielt med tanke på hvor lite innhold spillet hadde fra lanseringa. Jeg hadde aldri betalt $50 for spillet hvis jeg hadde visst hvor lite innhold det hadde, og jeg kommer ikke til å betale €50 til for hva jeg synes burde vært inkludert i L4D1.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
I dagene etter Left 4 Dead 2-lanseringen har mange spillere satt seg på bakbena i forhold til det nye prosjektet

Jeg var ikke klar over at L4D2 allerede var lansert. Trodde det skulle ta litt lengre tid fra de annonserte spillet til det ble lansert ^^

 

Støtten L4D har fått fått etter lanseringa har vært svært skuffende, spesielt med tanke på hvor lite innhold spillet hadde fra lanseringa. Jeg hadde aldri betalt $50 for spillet hvis jeg hadde visst hvor lite innhold det hadde, og jeg kommer ikke til å betale €50 til for hva jeg synes burde vært inkludert i L4D1.

Helt enig. L4D har ALT for lite innhold, at de lanserer det nye spillet så tidlig, uten å ha gitt det originale spillet fullstendig innhold.

Lenke til kommentar

Skjønner at de reagerer på dette med at multiplayergruppen blir splittet mellom de som har eneren og toeren, men jeg synes ikke MP (versus vel å merke) var så festlig, og jeg får nok folk å spille co-op campaign med likevel så jeg ser det som utelukkende positivt at de lanserer nytt spill. Gleder meg!

Lenke til kommentar

l4dead kostet meg 260kr fikk mer en forventet for pengene, Counterstrike innholder heller ikke mer, men er fortsatt utrolig nok 1 av de mest populære online spillene. Starte å whine for at det kommer et nytt spill er lite forståelig, custom maps kommer sikkert til l4d uasnett (som det også har gjort på counterstrike etterhvert)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

er ikke l4d sperra for download av maps? rævva opplegg med å legge til nye maps iallefall når jeg var på lan forrige helg..

 

cs er jo et helt annet opplegg.. tusenvis av maps, der er det mye taktikk, kunnskap erfaring, og en liten prosjon flaks.. l4d er det en stor porsjon flaks og litt kunskap, svært lite taktikk..

Endret av toazty
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...