Gå til innhold

Test: 60 tommer rett i lomma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er for unge. Denne er som tester sier beregnet på folk som løper i salgsmøter hele dagen, og som plutselig trenger å slenge opp noen Powerpoints på veggen for å bevise den fantastiske fortjenesteutviklingen.

 

Om det nå ble solgt mobiler med compositt ut, hadde jeg lett kjøpt noen av disse prosjektorene til jobben...

Lenke til kommentar
Dere er for unge. Denne er som tester sier beregnet på folk som løper i salgsmøter hele dagen, og som plutselig trenger å slenge opp noen Powerpoints på veggen for å bevise den fantastiske fortjenesteutviklingen.

Synd den ikke fungerer bra i dagslys slik det er i de fleste møterom.

 

Ellers så synes jeg det er merkelig at de benytter avlange pixler. (4:3-formatet stemmer ikke over ens med oppløsningen 480x320). Oppløsningen er ikke særlig god heller. Ved 60 tommers størrelse vil hver pixel faktisk være så stor som 2,54*2,86 mm stor. Omtrent på størrelse med tastene på en del mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Batteri? hvorfor ikke heller bruke en Y-usb kabel for å gi den strøm fra en laptop som den jo ofte skal vise presentasjon fra? Vil tro at det fører til bedre lysstyrke.

 

hvorfor ikke gjøre den et hakk eller to større så man også får en oppløsning som går ann å bruke? Jeg ser ikke for meg at PowerPoint presentasjoner blir spesielt bra i den oppløsningen, man må isåfall bruke ekstremt små fonts og illustrasjoner som blir grove i 60".

 

Annet:

Ellers i tillegg til N95 kommer vel alle smartelefoner nå med "tv-ut".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Artig sak, men som andre sier:

- Ingen vga inn, så få bærbare kan koble seg til.

- Lav oppløsning, så lit mere avanserte powerpoints blir fort "grove" Tenker med gru på et regneark........

- Lav lysstyrke, så man er avhengig av god lyskontroll.

 

Så tror nok jeg tar med meg den gode gamle prosjektoren min på møter fortsatt.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at utviklinga er på rett vei når det gjelder prosjektorar. Men 1,5 timar batterilevetid og så få tilkoblingsmulighetar svekkar nok akkurat den modellen her vesentlig på markedet for dei unge.

 

Men på ei anna side, ingenting hadde vært bedre enn å kunne prosjektert film i taket, fra senga, ein dag bakfylla melder seg som aldri før. Og kommentaren "Hei, vi legger oss heller i senga å ser filmen baby." Må jo berre funke? :thumbup:

Lenke til kommentar
Og kommentaren "Hei, vi legger oss heller i senga å ser filmen baby." Må jo berre funke? :thumbup:

Mulig det kommer som en overaskelse, men man har hatt TVer og videoavspillere på soverommet siden sent 80 tall.

Må sei meg ueinig der. Er slettes ikkje alle som har verken TV eller for den saks skyld videoavspelar på soverommet. Eg ser at det var et forsøk på å være morsom frå di side, og håpar verkeleg du skjønnte kvar eg ville meg kommentaren min når man tar samanhengen i betraktning :)

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar

Den er det dårlig oppløsning på. Sjekk telefonen min med innebygget projektor. Lanye N70 batteri levetid 2timer og du kan koble i playstion, xbox, dvdspiller og ipod. Den har til og med touch screen.

 

(Projection resolution is 640x480 pixel, 34-64 inch Screen, 1-2meter focus, Support DVD, PMP, TV box, PC and table computer to Project)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...