Gå til innhold

Sony finner frem gulroten (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting de bør tenke på er at bare folk over 18 år har VISA, håndholdte konsoller er svært populære blandt de yngste. Jeg har flere ganger frustrert meg over at jeg må ha VISA for episodebaserte spill, mmo-service osv.

 

Som foreldre ville jeg ikke kunne stolt 100% på et barn med VISA detaljene dine, de kan tross alt bli fristet til å brukes mye mer, eller tyvlåne fra foreldre/eldre søsken som for for all del er et kjent fenomen i ung alder.

 

Gi alternativ sier jeg.

Lenke til kommentar
Gi dem Nordea sitt ungdomskort sier jeg. Der kan du kjøpe så mye du vill uten å måtte fylle 18.

 

Hvis du snakker om VISA Electron stemplet på kortet så er det noe helt annet, som du verken kan ha egen nettbank på eller betale over nettet, det kan kun brukes i butikk og uttak(utenlands og innenlands).

For VISA i 16-18 årsalderen trenger man foreldres samtykke.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Nordea sitt ungdomskort da jeg var på den alderen da jeg egentlig ikke kunne ha Visa. Det funket helt fint med Nordea sitt ungdomskort, det er Visa Electron med tall foran som vanlig Visa, bare inngravert. Eneste som ikke funker er pokerspilling. Så jeg veit hva jeg snakker om. Jeg trengte heller ikke foreldres samtykke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...