Gå til innhold

Zombie-slaktingen fortsetter i oktober (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult at det blir litt mere som Mac Gyver på crack, men det er vel ikke noe av dette nye som de ikke kunne klemt inn i en expansion?

Alt av grafikk og fysikk engings er vel helt likt som 1?

Vet i allefall at drepefysikken får en oppgradering, så du kan skyte bort deler o.l uten at zombien dør, men jeg har ikke greie på sånn så vet ikke om de kunn skvisa det inn i en update, men det er jo ikke alle som kanskje ville likt forandringene da.

Lenke til kommentar

Synes de egentlig kunne funnet på et litt bedre navn for det andre spillet ... :p Veit det bare er snikksnakk og ikke viktig i det hele tatt, men hadde ikke Left 2 Die vært et litt kult navn? Ja, kanskje man går litt vekk fra serienavnet og det som gjør at man kjenner igjen spillet, men folk er vel såpass oppegående at de hadde skjønt det kanskje? Left for Dead 2 blir liksom litt... tja... mye tall? xD

 

Sorry om noen andre kom på navnet før meg, eller noe .. Leste ikke gjennom tråden før jeg postet. :p

 

Frostie

Lenke til kommentar

Der kom riktig måned på plass gitt =)

Men jeg vet en del er sure for den dollar/euro delen av Valve. Men slik er verden. GamersGate gjore det samme før det sjedde på Steam. Men jeg liker Steam. Og har tatt Steam til mitt hjerte. Det jeg undres over er at de fortsjatt kan selge spill til nesten fullpris når de kan kjøpes i Norge/England/USA for en tiendel av prisen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...