Gå til innhold

Feature: E3-oppsummering: Nintendo (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller har spillverket noe imot Wii? I nesten vær artikkel med nintendospill virker det som om de har nedskalert tittelbildet slik at det ser meget kornete ut? Tror virkelig antialiasen på Wiien er bedre enn det.

 

Jeg kan garantere deg at Spillverket ikke har noe i mot verken Wii, PS3, X360 eller noen andre spillplattformer.

Lenke til kommentar

Endelig noe som ser interessant ut! :)

 

Har i lang tid vært rimelig lei av Nintendo, når de har bare kommet ut med ikke fullt så bra spill i det siste. Super Smash bros. Brawl og Super Mario Galaxy er svært gode og lovende spill, men det holder ikke med to gode spill i forhold til en helhet i flere år. Ble litt skuffet når lille Zelda Spirit Tracks skulle komme ut. Jeg gleder meg til flere nyheter om det nye Zelda spillet som er på vei, og håper det er noe som kommer ut til Wii. Jeg er litt lei av at Nintendo bare masseproduserer Zeldaspill til DS, mens de glemmer det helt til Wii.

Lenke til kommentar
Så moro ut med multiplayer Super Mario Bros., men med mindre det inkluderer en grei online mulighet skaffer jeg meg det neppe. Det er vel også på tide at jeg handler inn Galaxy, nå før toeren kommer.

 

Også jeg som har dårlig råd fra før av... :ermm:

 

Etter det jeg har lest skal det ikke være mulig å spille over nettet, kun lokalt.

 

Men Super Mario Galaxy kan jeg i hvert fall anbefale, selv om du har dårlig råd!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...