Gå til innhold

Logitech tar til høyden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

... Sant, men det finnes en del som benytter langt mer enn det. Bygger du litt instumentering etc vil du raskt komme opp i større summer.

 

Dessuten, hvorfor Joystick istedenfor Yoke ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Ikke sååååå glad, personlig kjøpte jeg pedaler til racing fra england for £400 i sin tid! Logitech kan vel nesten regnes som ett leketøy. Særlig når det kommer til flystikker, har enda ikke testet en stikke fra logitech som faktisk var verdt prisen de tok for den.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en gang et ganske avansert to del joystick en gang. Var så dum at jeg solgte den for å få penger til noe anna dritt .. :| Hvis denne gir samme følelse og kontroll som G25 gir, så er den noe som kan vurderes. Eneste er at det ikke finnes noen fly spill (nesten) som faktisk rettferdig gjør innkjøp av noe sånt.

Lenke til kommentar
Bah.... Jeg som nettopp kjøpte Saitek X52 Pro. Ser ut som gode greier det Logitech har hostet opp nå.

 

har X52 pro jeg også, syns logitech sin ser billig ut i forhold til saitek sin. jeg kunne ikke hatt en bedre joystik. eneste som er minus i forhold til logitech sin er rudder kontroller.

Lenke til kommentar

Og jeg synes saitek sitt sett ser ut som billig plastikk i forhold til logitech sitt sett.

 

Misforstå meg rett, jeg har også en saitek joystick og den er milevis over alle logitech joysticker jeg har hatt (ok 1 der og, men ca samme prissjiktet). Men den ser billigere ut... rett og slett fordi den har litt...hva skal man kalle det.. harry design.

 

Skjønt kongen på haugen er vel fremdeles gode game CH (CH fighterstick) :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Bah.... Jeg som nettopp kjøpte Saitek X52 Pro. Ser ut som gode greier det Logitech har hostet opp nå.

 

Skal ikke si det du. Bruker både X52 Pro og HOTAS Cougar, og de er definitivt de to beste stikkene jeg har vært borti. Begge har sine styrker og svakheter, men svakhetene med de er egentlig ørsmå bagateller som har egentlig ikke noe å si for ytelsen eller byggekvaliteten. Begge stikkene ligger ialtfall laaaaangt foran det som lages av andre. Tror jeg har hatt syv ulike Logitech stikker gjennom tidene, og alle har det skjedd fæle ting med (og jeg er en veldig skånsom flyger... ;) ).

Lenke til kommentar
Skal ikke si det du. Bruker både X52 Pro og HOTAS Cougar, og de er definitivt de to beste stikkene jeg har vært borti. Begge har sine styrker og svakheter, men svakhetene med de er egentlig ørsmå bagateller som har egentlig ikke noe å si for ytelsen eller byggekvaliteten. Begge stikkene ligger ialtfall laaaaangt foran det som lages av andre. Tror jeg har hatt syv ulike Logitech stikker gjennom tidene, og alle har det skjedd fæle ting med (og jeg er en veldig skånsom flyger... ;) ).

 

Den HOTAS Cougar ligna voldsomt på den jeg hadde! :D Jeg solgte den etter 2-3 uker med 500,- i tap pga jeg ville ha penger.. :| Alle de dårlige penge valgene jeg har tatt oppover i livet..

Lenke til kommentar
Skjønt kongen på haugen er vel fremdeles gode game CH (CH fighterstick) :)

Ehm.. Jeg ville kanskje påstå at denne er kongen på haugen...

 

http://www.spillverket.no/artikler/thrustm...tas_cougar/3174

 

Forøvrig ser jeg ikke helt hva Logitechs produkt har som ikke denne Thrustmaster'n har. Bortsett fra Force Feedback. Men hvis man flyr F16 skal det vel egentlig ikke være noe Force Feedback?

 

Småfly med mekanisk styring, der kan jeg se behovet for FF, men de stikkene er jo uansett utformet helt annerledes enn denne flystikka fra Logitech.

 

Edit: Ser at CosmoK var før meg. Kanskje du kan svare på det, savner du Force Feedback i HOTAS?

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...