Gå til innhold

Corsair lanserer kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Så da veldig Lian-Li'ish ut...

 

"Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt!

Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt"

Lenke til kommentar
"Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt!

Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt"

 

Det er snakk om denne løsningen:

 

 

Selv om jeg synes luka kanskje var litt liten, så likte jeg veldig godt tanken!

 

EDIT: Bildet ble litt stort.

 

EDIT2: Treigt nett.

post-91749-1244028373_thumb.jpg

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Jeg synes godt at vinduet kunne vært valgfritt, men ellers så kaibnettet veldig bra ut! Jeg er spent på kjøle løsningen og hvor effektivt denne er. Lurer også på hvor godt kabinettet holder på støy.. Samt løsningen på det meste.

 

EDIT:

jeg må si at ser veldig bra ut!

 

Man vil ha valget mellom å ha vindu eller ikke, iflg. Corsair-representant som poster rundt på nettet. :)

Lenke til kommentar

Likte forsåvidt Kabinettet, men alle de Jallete Gummi-greiene blir rett og slett stygt, mener jeg. Dessuten liker jeg å ha HD'ene mine nederste brønnen og ikke i midten som Corsair har (Vet ikke om det er HD-rack Nederst - Correct Me If Mm Wrong), fordi de blir mer hørbare (Da jeg har Kabinettet nederst - Lengst bort fra meg :p ).

 

Dessuten, den viften imellom Hovedkortet og PSU'n, og Viten mot HD-racket, føler jeg gir dårlig Airflow. Det er svært få grader som skiller Kjøling ra Kabinett til Kabinett bare man rydder skikkelig.

Lenke til kommentar

Me like, me like very much!!!

Genialt med luken for prosessor kjøler, og veldig lekkert med kabelgjennomføringshullene. Utrolig bra med hot-swap muligheten også!!!

 

Trodde jeg var fornøyd med mitt Antec P180 jeg, men ble plutselig VELDIG interressert i dette... :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...