Gå til innhold

Kommentar: Nintendos E3-presentasjon (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kommentar, men synes at skribenten var alt for snill mot Nintendo. For det var en traurig affære å se på. Til alles opplysning er jeg bare litt Mario-fan og ikke noen særlig Zelda-fan. Dog var det ikke så ille som i fjor. Synes også at stilen er blitt moderert siden kommentaren om gårsdagens MS-konferanse. Sikkert fornuftig sett ut i fra skribentens personlige sikkerhet og skjøre fanboy-egoer. Men også litt pinglete.

Lenke til kommentar

Hei igjen folkens! Vil bare påpeke at hvis man ser på objektive, kalde fakta, så er Nintendo mye bedre enn Microsoft på alle områder. Dermed måtte denne artikkelen - faktaorientert som den er - nødvendigvis bli mye snillere enn Microsoft-artikkelen. Takk for fin respons, håper dere vil like Sony-artikkelen min også! :)

Lenke til kommentar
Vil bare påpeke at hvis man ser på objektive, kalde fakta, så er Nintendo mye bedre enn Microsoft på alle områder

 

Og hvilke KILDER har du som sier det??? Hvordan kan du likzom bare BESTEMME at nintendo er bedre enn eMSz??

 

 

Skuffende altså, virkelig skuffende. Du er bare SÅ barnslig azz!!!

 

..

 

Men etter å se hvor latterlig banslig mottagelse den forrige kommentaren var på forumet, skjønner jeg hvorfor du demper skrivinga. Personlig likte jeg den litt mer "edgy" stilen bedre. :)

 

Har dog ingenting negativt å si til denne heller. ;)

Lenke til kommentar

I dette tilfellet? Nei. Jeg lo godt av den samme kommentaren som ga deg et knust hjerte. Prøv å ta det for det det er. En morsom kommentar, gjort morsommere av det påfølgende nerdrage hos de som tydeligvis har enkelte spill eller produsenter som religion. Skulle tro fyren hadde tegnet muhammed med tanke på reaksjonene blandt fundamentalistene her. God underholdning er det nå i alle fall :)

Lenke til kommentar

Knust hjerte? Den knuste på ingen måte mitt hjerte. Jeg lo av den og, og det var derfor jeg valgte å kommentere den. Det virker som om du tror at du kjenner meg svært godt, noe du ikke gjør.

 

Jeg eier ingen konsoller og er ikke noe særlig fanboy av noen av konsollene. Vel, jeg liker PS3 og 360 litt bedre enn Wii siden jeg syntes de appellerer mer til meg. Jeg spiller PC jeg gitt, ikke noe annet. :)

 

Når han skriver at Nintendo slår Microsoft på absolutt alle punkter kan de fleste lukte at dette er et forsøk på å irritere, eller trolle. Jeg har lite imot det, men bare påpekte det. Vil du si at jeg reagerte negativt på det da jeg skrev "I smell troll. ^^"?

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Etterlysning av kilder og forskningsapporter (på ramme alvor atpåtil) når samme TryggveS kommer med samme type humor om titler som åpenbart ligger deg nært, nører ikke opp under troen på at du så humoren i den kommentaren vi diskuterer her heller. Beklager. Men jeg håper selvsagt jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Du tar feil, ja. Jeg så humoren i den andre kommentaren og (eller forsøkene på humor,da jeg ikke syntes den var særlig morsom), noe jeg også gjorde i denne kommentaren. Denne syntes jeg var best av de to, og det har ingenting med MS mot Nintendo eller noe slikt.

 

Det jeg spurte om var ja, kilder på tullepåstanden fra Tryggve i den andre kommentaren. Hadde du sett hva jeg spurte kilde etter (som forøvrig var småironisk ment, men som bl.a. Tryggve har vist, så fungerer ikke alltid ironi og sarkasme over internett), hadde lite med MS eller noen andre produsenter å gjøre. Det var vel mer en sammenligning av bilsimulatorer og kjøring IRL. :)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Godt å se at du faktisk skjønte det var humor i alle fall. Det var det absolutt ikke alle som gjorde. Og jeg er 100% sikker på at det er et par luringer som enda ikke gjør det. Derfor håper jeg TrygveS fortsetter i samme stilen for sony sin del også. Artig kommentar, med totalt off the wall psykoser fra forumfanboyz in the hood.

Lenke til kommentar

Vel, den første skjønte jeg var useriøs, men jeg reagerte fortsatt på den. Men etter jeg hadde lest en del av kommentarene, og gått over min egen igjen, leste jeg den en gang til (den om MS). Da hadde jeg et annet syn. Men uansett så syntes jeg denne var enda bedre enn den om MS sin konferanse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...