Gå til innhold

Første Opera 10-beta klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Opera gjør det igjen ^^ Opera Turbo minner meg om Turbo-knappen på de gamle 3-, og 486-ene. Forøvrig er Opera 10b annonsert her no.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Er det berre meg, eller takler denne bedre tunge sider? Merker mindre snag i Mouse Gestures, og det er nais!

 

Ellers så er eg overraska over at dei har gjort så lite med Speed Dial. Den sida har så vannvittig potensiale. Tenk å vise RSS feeds og mail der, á la slik som Google Wave ønsker å gje oss! :O

Lenke til kommentar

You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home.

 

 

HVOR????

 

Trenger flere favoritt tabs =D

Endret av Tanner
Lenke til kommentar
You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home.

 

 

HVOR????

 

Trenger flere favoritt tabs =D

 

I speed dial, nede til høgre, så står det "Configure Speed Dial", eller noke slikt. Lemp inn noken fleire. Eller enda bedre, "c:\Documents and Settings\ACCOUNT\Application Data\Opera\Opera\speeddial.ini", gå heilt i bunnen, og tilpass dette til skjermen din bedre :)

 

Sjølv kjører eg 4x6. Herlega :D

 

Og ja, Gmail var latterlig rask. Vil tru det kan fint måle seg med Chrome der inne ihvertfall.

Lenke til kommentar
You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home.

 

 

HVOR????

 

Trenger flere favoritt tabs =D

 

I speed dial, nede til høgre, så står det "Configure Speed Dial", eller noke slikt. Lemp inn noken fleire. Eller enda bedre, "c:\Documents and Settings\ACCOUNT\Application Data\Opera\Opera\speeddial.ini", gå heilt i bunnen, og tilpass dette til skjermen din bedre :)

 

Sjølv kjører eg 4x6. Herlega :D

 

Og ja, Gmail var latterlig rask. Vil tru det kan fint måle seg med Chrome der inne ihvertfall.

 

Jeg kan umulig ha rett versjon. Finner ikke noe av de nye finessene. Trenger jeg et spesielt operativsystem for å kjøre dette?

Lenke til kommentar

Fikk 100/100 på Acid3 testen.

 

Selv om det ble "less than perfect" og under 30fps.

 

Etter noen få minutter med Opera 10 Beta må jeg si dette ser veldig bra ut. Merker også når jeg skriver at det er lagt til korretkur som standard. Røde streker under det meste jeg skriver, men så er det engelsk versjon også da.

 

acid3.png

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Opera Link er digg :D Så utrolig kjekt å kunne bruke Opera både hjemme og på jobb og på laptopen og ha de samme bokmerkene, notatene, speedialen og hurtigsøkene tilgjengelig. Wand passordene synces riktignok ikke da... det savner jeg litt, men er vel kanskje en grunn til det. Uansett greit å måtte friske opp passordene sine innimellom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...