Gå til innhold

Kommentar: Microsofts E3-presentasjon (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Objektiv? Hahahaha, ja ikke sant - og far min er Paven.

Denne artikkelen var vel så subjektiv den kunne fått blitt. Menmen.

 

Å sammenlikne det vi faktisk ble vist av Natal med wii sine funksjoner var det beste med hele artikkelen. Kunne like så godt sammenliknet med Eyetoy eller Duck Hunt.

 

Du spekulerer vilt rundt noe du ikke har det minste peiling om Tryggve.

 

Ellers artig artikkel.

Lenke til kommentar

Nøktern og objektiv analyse?

 

Fikk mer inntrykk av at denne artikkelen var mer:

"jeg digger crackdown og gir F*** i resten!"

 

Du sier ikke et ord om Forza 3, du virker særdeles likegyldig til samarbeidet med Kojima og MS. For deg virket begge lanseringene av Halo et eneste stort gjesp. Jeg synes at Halo: Reach virket som et spennende prosjekt. Kankskje vi får se noe til forhistorien til Master Chief?

 

Så lager du din egen oversetning av Prosjekt Natal og sier at de nok har hentet dette fra portugisisk alfabetet.. Har du sjekket opp om det er noe substans i dette? Jeg vet selv ikke hva det står for, men et raskt søk på google (define: natal) slår det meg at "medfødt" er mer passende for dette prosjektet. MS snakket jo mye om intuiviteten på å bruke Natal sin spillbarhet. De sa at alle som kan bruke kroppen sin kan bruke Natal. (Evnen til å bruke kontrollen er medfødt?). Jeg mener iallefall at denne analysen er mer troverdig enn "Prosjekt Jul..".

 

For å oppsummere synes jeg dette var en rar og litt enerverende artikkel å lese!

Lenke til kommentar

Takk for fine tilbakemeldinger, folkens.

 

Å sammenlikne det vi faktisk ble vist av Natal med wii sine funksjoner var det beste med hele artikkelen. Kunne like så godt sammenliknet med Eyetoy eller Duck Hunt.

 

Du spekulerer vilt rundt noe du ikke har det minste peiling om Tryggve.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Jeg fokuserte på å rapportere rene fakta uten å sverte til med mine egne meninger overhodet da jeg skrev artikkelen.

 

Du sier ikke et ord om Forza 3, du virker særdeles likegyldig til samarbeidet med Kojima og MS. For deg virket begge lanseringene av Halo et eneste stort gjesp. Jeg synes at Halo: Reach virket som et spennende prosjekt. Kankskje vi får se noe til forhistorien til Master Chief?

 

Så lager du din egen oversetning av Prosjekt Natal og sier at de nok har hentet dette fra portugisisk alfabetet.. Har du sjekket opp om det er noe substans i dette? Jeg vet selv ikke hva det står for, men et raskt søk på google (define: natal) slår det meg at "medfødt" er mer passende for dette prosjektet. MS snakket jo mye om intuiviteten på å bruke Natal sin spillbarhet. De sa at alle som kan bruke kroppen sin kan bruke Natal. (Evnen til å bruke kontrollen er medfødt?). Jeg mener iallefall at denne analysen er mer troverdig enn "Prosjekt Jul..".

Hei Kenny! Wikipedia rapporterer at "natal" refererer til fødsel, men jeg syntes det var langt mer logisk og naturlig å koble med det faktum at "natal" er det portugisiske ordet for "jul". Synes ikke du også det?

 

Dessuten: Rene fakta jeg er i besittelse av slår fast at ingen bryr seg om historien i Halo, og at folk flest synes Metal Gear Solid er dønn kjedelig. Med slike fakta i bakhånd var det naturlig å vinkle saken på den måten jeg gjorde det da jeg rapporterte om Halo og MGS. Akkurat slik Fremskrittspartiet forholder seg til det folk flest mener!

 

Ja! Hva med Forza 3?? Ikke ofte jeg legger inn en klage her, men det var da ihvertfall for meg den ALLER største nyheten på E3!! Så at ikke dette er nevnt er for dårlig! :(

Hei Frode! Hyggelig at du setter pris på en slik liten filleserie som Forza-bilspillene, men forskning tyder på at folk er mye mer interessert i å kjøre bil på ordentlig istedenfor å late som om de kjører bil på TV-en. Det er mye artigere å kræsje i 120km/t på ordentlig istedenfor å gjøre det på liksom, det er vi nok begge enige i!

 

Stå på folkens, det er fortsatt flere E3-konferanser igjen og Spillverket vil jobbe videre for å gi dere de mest objektive og nøyaktige betraktningene rundt det som blir annonsert!

Lenke til kommentar

Synes artikkelen var alt for negativt-rettet og den oser av "gi-faen-holdning" ..

 

Opprinnelsen til navnet Natal:

The name "Project Natal" follows in Microsoft's tradition of using cities as code names. Microsoft director Alex Kipman, who incubated the project, chose to name it after the Brazilian city Natal as a tribute to his country of origin, and because natal means "to be born" in Latin.

Lenke til kommentar

Mulig jeg begynner å bli litt gammeldags, men denne artikkelen falt ikke i smak overhode.

Håper det var bevisst av artikkelforfatteren å ha en slik merkelig holdning og vinkling? For håper ikke dette skal bli en trend å skrive på en så subjektiv og pessimistisk / negativ måte?

 

Må nesten riste litt oppgitt på hode av å lese dette, virker nesten litt barnslig?

Lenke til kommentar

Så er ikke dette en artikkel da, så skjønner ikke hvorfor dere klager over objektivitet/subjektivitet og den barnslige holdningen. Hvis dere tar en titt på det som står ovenfor overskriften står det tydelig "KOMMENTAR". Jeg syntes dette var artig lesning, så får dere andre som klager la vær og lese slike kommentarer fremover siden det gjør så vondt inni dere.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var dette et kommentarfelt? Som befinner seg på et diskusjonsforum?

Vittig hvordan vi ikke skal kunne drøfte våre synspunkter rundt kommentarer / artikler / tester, om de så er negative eller positive tilbakemeldinger?

 

Om det ikke er lov å uttrykke sine følelser og meninger i et kommentarfelt, da kunne vi likså greit droppet hele kommentarfeltet?

Lenke til kommentar

Hah, denne likte jeg. Litt gonzo-aktig spilljournalistikk. Det er sjelden vare (Eventuelt leser jeg feil spill-lektyre).

 

Den gjenginfiserte kriminelle familien Rashool hadde sterke tilkytninger til Natal i Brasil. De investerte/hvitvasket penger i en rekke byggprosjekter der, sammen med andre kriminelle gjenger. Hvorfor ble ikke det brukt i denne kommentaren? Det kunne virkelig ha blitt virkelig artig.

 

Kult også å se at ikke alle hyper MS sin pressekonferanse. Det var kun litt over middels, spør du meg.

Lenke til kommentar
Hei Frode! Hyggelig at du setter pris på en slik liten filleserie som Forza-bilspillene, men forskning tyder på at folk er mye mer interessert i å kjøre bil på ordentlig istedenfor å late som om de kjører bil på TV-en. Det er mye artigere å kræsje i 120km/t på ordentlig istedenfor å gjøre det på liksom, det er vi nok begge enige i!

 

Du må være den største idioten av en skribent som lever i sin egne lille ignorante boble?

 

Er det virkelig slik du svarer dine lesere? Og har du i det hele tatt sett salgstallene til Forza serien?

 

Denne artikkelen var tåpelig, og jeg er tydeligvis ikke aleine om å syntes det her inne. Så ta lærdom av det og prøv å bli en bedre skribent til neste gang.

Lenke til kommentar
Hei Frode! Hyggelig at du setter pris på en slik liten filleserie som Forza-bilspillene, men forskning tyder på at folk er mye mer interessert i å kjøre bil på ordentlig istedenfor å late som om de kjører bil på TV-en. Det er mye artigere å kræsje i 120km/t på ordentlig istedenfor å gjøre det på liksom, det er vi nok begge enige i!

 

Oi, dette må være noe av det mest arrogante jeg har lest av noen skribent her på nettverket.

Driver du å spøker med oss, eller eier du bare ikke skam?

 

Aldri sett en så lavmål kommentar fra en skribent noen gang, en ting er å være uenig og at det kan skape litt hissige diskusjoner hvor visse skribenter / moderatorer kan bli litt vell heite i toppen og ikke utstråle den kontrollen og gå frem med det gode eksemplet som de skal og burde. Men dette her tar virkelig kaka, hva er overhode meningen med en så idiotisk og spydig kommentar?

Lenke til kommentar

Greit nok å ha litt ironi, sarkasme og småfrekke undertoner i artikler, men dette var vel å ta det litt langt. Minnet meg på hvorfor jeg ikke lenger befinner meg på denne teknologiportalen; det er denne typen skriving som finner sted her. Kort og greit for dårlig! :nei:

 

E3 er en messe som er til for å opplyse folket om hva som kommer av spill i nær og fjern fremtid. Hvis dette er måten dere velger å formidle budskapet så er det utrolig dårlig gjort ovenfor dem som bare bruker dere (eller ser på dere) som en troverdig nyhetskilde.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...