Gå til innhold

Microsoft-søk blir Bing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google er jo godt innarbeidet. Noe Bing ikke er ennå. Fordelen er at de har en bokstav kortere domenenavn med Bing.com, Bing.no ..

 

Jeg tror Google fikk så raskt innpass fordi søkeverktøyet deres var overlegent konkurrerende sider. Det er nok her Microsoft også må arbeide intensivt for å få ett bra produkt. Ellers forblir jo folk brukere av Google og det andre av søketjenester de måtte like.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg må si at den demoen slett ikke så ille ut, selv om jeg ikke gjør meg opp en mening før jeg har prøvd dette ut.

 

Noe jeg tenkte på da jeg så demoen, var jo faktisk hvor lei jeg er av å åpne de 10-15 første treffene i google for så å filtrere ut hva som er brukbart og ikke..

 

Bare det blir lett og oversiktlig, og ikke rotete og bloatware, så skal jeg gi det en reell sjangse. Må nesten si meg ening i hva som ble sagt på slutten av demoen, "The world doesn´t need just another search engine", så får vi se om det blir litt mer enn bare prissammenligninger på alle søkeord..

Lenke til kommentar
Ta å google det!

Ta å bing(e) det? Nja.

 

Skeptisk til alt som skal "være bedre" enn google. Men verdt å prøve ut, kan jo hende eg får en positiv overaskelse.

 

 

Hva med å si:

 

"Bare bing det"

"Just bing it"

 

Faktisk lettere å si enn "bare google det". :) Klinga godt synes jeg, både på norsk og engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...