Gå til innhold

Nye Zune har HD og touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si jeg synes den ser fantastisk ut(utifra bildene that is),

og hadde det ikke vært for at jeg sitter med en HTC Touch HD

som funker ypperlig som mp3 spiller også, så hadde jeg nok

muligens byttet ut min gamle Zen vision:M og skaffet meg en slik en.

 

Litt av en forandring fra forrige Zune må jeg si, + i margen til M$

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
Den støtter også filmer i opp til 720p, men for å få vist alle pikslene må du koble den til en HD-TV. Skjermen i seg selv har en oppløsning på 480x272 piksler.

 

Antar at den nedskalerer filmen da ved avspilling av HD-matriale når du spiller det av direkte på spilleren?

 

Kan bli spennende og se på formatstøtten på denne, er den bedre enn iPod så kan det jo straks bli et aktuellt produkt.

Lenke til kommentar
Står på nippet til å kjøpe en iPod Touch 16 GB, dersom denne kan konkurere på de områdene jeg trenger den (musikkspiller, hvem bruker mp3 spilleren til noe annet?) kjøper jeg lett denne for å slippe itunes. Lekker var den også.

 

http://www.amobil.no/artikler/to_lekre_nyh...fra_cowon/55194

 

 

ville vel heller valgt cowon S9 enn noe ipodgreier med kjip lydkvalitet.

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt det med HD-film. Kan man bruke denne som videospiller og spille av HD-filmer på TV-skjermen? Er maskinvaren i denne lille dingsen virkelig kraftig nok til det???

Ja, men du trenger å kjøpe(eller mulig det er inkludert i pakken) en dockingstasjon til spilleren.

Lenke til kommentar
Står på nippet til å kjøpe en iPod Touch 16 GB, dersom denne kan konkurere på de områdene jeg trenger den (musikkspiller, hvem bruker mp3 spilleren til noe annet?) kjøper jeg lett denne for å slippe itunes. Lekker var den også.

 

Muligheten til å se video når man er på toget, bussen, flyet etc er veldig kjekk synes nå jeg hvertfall. :) Nå er jo DMB-TV også sånn smått begynt å komme så da kan man jo se på TV også på bokser som støtter dette.

 

iPod kan selvsagt se video den og, men er tungvint å måtte konvertere om videoene til et format som iPoden støtter. For meg er det eneste grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer en annen spiller. iTunes bruker jeg uansett så.

 

 

http://www.amobil.no/artikler/to_lekre_nyh...fra_cowon/55194

 

ville vel heller valgt cowon S9 enn noe ipodgreier med kjip lydkvalitet.

 

Testet Cowon O2 for nå nylig og er langt i fra imponert.. S9 ser jo hvertfall endel hakk bedre ut så får håpe den presterer mye bedre enn lillebroren. For det var virkelig et tragisk produkt.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Begynner og bli kraftig lei av produkter som det settes en liten "i" foran, som er hvit og har runde kanter. Ser jeg en iPod til spyr jeg sick.gif Så rent designmessig var Zune HD et herlig nytt tilskudd i markedet smile.gif

 

ipod touch 8 gb er skit billig igrunn, samme pris som standard 16 gb(vanlig kjedelig ipod), min kom på 1600 ganske rundt launch!

 

den er ikke hvit, og den funker bra i airhockey :D

iphone er også relativt god =)

 

Ellers liker jeg ikke halvspiste epler.

 

Men "I" er ett merkenavn, lik det eller ei, det er her for å bli!

Kjører zune ubrukelig modda windows mobile eller?, if, FAIL!.

 

Ja, jeg har en HTC telefon, og den er ubrukelig.

 

Og jeg begynner å bli lei av å HD bak produkt navn :p

Vi hadde trossalt HD i 96!

 

Men, jeg tror at ipod touch er vanskelig å slå, grunnet brukervennligheten, og alt er plassert og satt opp rimelig bra, men tilskudd er bra, la oss håpe det er ett bra ett!

Endret av Imsochobo
Lenke til kommentar
Står på nippet til å kjøpe en iPod Touch 16 GB, dersom denne kan konkurere på de områdene jeg trenger den (musikkspiller, hvem bruker mp3 spilleren til noe annet?) kjøper jeg lett denne for å slippe itunes. Lekker var den også.

 

Muligheten til å se video når man er på toget, bussen, flyet etc er veldig kjekk synes nå jeg hvertfall. :) Nå er jo DMB-TV også sånn smått begynt å komme så da kan man jo se på TV også på bokser som støtter dette.

 

iPod kan selvsagt se video den og, men er tungvint å måtte konvertere om videoene til et format som iPoden støtter. For meg er det eneste grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer en annen spiller. iTunes bruker jeg uansett så.

 

 

http://www.amobil.no/artikler/to_lekre_nyh...fra_cowon/55194

 

ville vel heller valgt cowon S9 enn noe ipodgreier med kjip lydkvalitet.

 

Testet Cowon O2 for nå nylig og er langt i fra imponert.. S9 ser jo hvertfall endel hakk bedre ut så får håpe den presterer mye bedre enn lillebroren. For det var virkelig et tragisk produkt.

 

kan ikke svare for o2. samtidig er det mer en videoavspiller. hva er så tragisk med den forresten?

 

jevnt over får cowonspillere veldig god kritikk, særlig på lydkvalitet og batteritid. som et tilskudd er de gjerne full av funksjonalitet som andre ikke har.

Lenke til kommentar
kan ikke svare for o2. samtidig er det mer en videoavspiller. hva er så tragisk med den forresten?

 

Stor, tung, veldig plastik følelse, treg, ustabil, tungvint og lite brukervennlig GUI, takler ikke avspilling av 720p filer. Men verst av alt er at denne spilleren med 16:9 skjerm spiller ikke 16:9 TV-sendinger i 16:9 format. :huh:

 

Positivt er at den er formatsterk og har SD-kortleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...