Gå til innhold

XFX lanserer strømforsyning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stygg ass. Alt for mye kanter og møkk. Men hadde den sett normal ut derimot, kanskje med grønn vifte og XFX på siden.

 

Syntes den var litt stilig form på jeg igrunn. Men ikke så mye man ser til en strømforsyning akkurat, så de kunne spart de gryna de har brukt på designet. Og grønn vifte har den jo! :D

Lenke til kommentar

Hvis det er sant, Smirnoff, tar XFX etter Corsair som også lanserte en Seasonic-PSU først. HX620 var (er? min funker som fjell fortsatt) en flott PSU.

 

For øvrig synes jeg også at designet var stilig men også litt barnslig og vulgært, men så elsker jeg jo også Lamborghini og de lager barnslige og vulgære biler!

Endret av Bludd
Lenke til kommentar
Hvis det er sant, Smirnoff, tar XFX etter Corsair som også lanserte en Seasonic-PSU først. HX620 var (er? min funker som fjell fortsatt) en flott PSU.

 

For øvrig synes jeg også at designet var stilig men også litt barnslig og vulgært, men så elsker jeg jo også Lamborghini og de lager barnslige og vulgære biler!

Jeg er bare enig :D

Lenke til kommentar
Stygg ass. Alt for mye kanter og møkk. Men hadde den sett normal ut derimot, kanskje med grønn vifte og XFX på siden.

Det er jo kantene og fargene som gjør strømforskyningen kul!

Kan være enig med deg at den ikke er normal men hadde alt vært normalt her i livet så ville det blitt ganske kjedelig :p

Synes det er en av de bedre layouten jeg har sett

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...