Gå til innhold

Guide: Youtube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne hatt ein mulighet for å gjere ein av to ting, komme utenom lands-restriksjoner (region-blocks), eller kunne fjerne det frå mitt syn. Er så irriterende at alt eg vil sjekke ut er begrensa eller fjerna.

 

Du kan jo bruke en proxy for å se det? F.eks. hidemyass.com

Lenke til kommentar
Et annet tips som burde vært med er hvordan man får youtube-videoer rett i innlegget her på forumet. Slik gjør man det:

 

Kopier linken til videoen:

 

Sett koden etter v= inn i slike tagger:

 

Resultat:

 

 

Måtte vise han som ingen andre viser ? LAME..

TRIST og se hvor ignorante dere er og ikke kan se at det er kun kr som gjelder og ikke brukerne. Hva hadde HW vært uten brukere? Nothing! Og Simen Nok Rybak nå! Føler at du og de andre er låst til "hits/media/kr osv osv! Eneste HW tenker på om dagen er det. Samme med Youtube. Ingen kommenter mitt innlegg over med link siden d stemmer så bra. Samme gjelder her...

Endret av Trickster
Lenke til kommentar

Seriøst, har du røykt for mye Møllers hasj? Det innlegget ditt har null poeng whatsoever. Nå er jeg drittlei Rybak og MGP selv, men nok om det.

 

Linken du postet over vet jeg ikke hva jeg skal si om. Skal det at noen brukere er misfornøyd med youtube være en stor nyhet/skandale? Det er fair nok det, det finnes rikelig med andre, og bedre videosider. Hadde det _ikke_ eksistert videoer som er kritisk mot youtube _på_ youtube, hadde jeg vært langt mer skeptisk.

 

On-topic var jeg svært skeptisk når jeg såg overskriften, men faktisk var det en del nyttige og spennende tips i artikkelen. Nå er jeg ikke verdens største storforbruker av youtube, men det er gøy og se hvor mye kreativt som skjer rundt nettstedet :)

Endret av bepe86
Lenke til kommentar

Var ikke gal artikkel dette, de har faktisk satt seg ned og skrevet en artikkel, i motsetning til flertallet der det ser ut som noe tatt rett ut av Google translate.

 

Noe som plager meg med Youtube og lignende sider, er den genrelt elendige lydkvaliteten. Bildekvaliteten kunne også vært bedre. Det er ikke oppløsning det står på, men kombinasjonen av bitrate og kodek.

 

På den andre siden er det en svært positiv effekt av slike video-sider, at det har blitt svært enkelt å finne video-klipp av melodier, soloer osv. for diverse instrumenter. Dette var veldig vanskelig før. Dette er ivertfall det som jeg primært bruker youtube til.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Måtte bare teste taggen. Et interessant klipp som jeg fant.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...