Gå til innhold

Tony Hawk Ride avslørt (PS3/Wii/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får Tony Hawk Ride Solo pack med et skateboard så du kan cruise rundt alene, ELLER

du kan få kjøpt Tony Hawk Ride World Tour pack med hele fire skateboard så hele vennegjengen kan stå på rommet og skate sammen!

Solo pack vil koste 800kr, mens World Tour vil koste 1700kt

 

:p hehe Jeg kommer til å få meg en god latter hvis det hender

 

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Kan umulig tro at man skal måtte hoppe med selve brettet. Det vil jo faktisk bli vanskeligere enn å bruke et ordentlig skateboard! :wee: Tipper det er noe lignende som det her brettet til nintendo wii som man står på, som registrerer vektfordeling osv..

Lenke til kommentar
Du får Tony Hawk Ride Solo pack med et skateboard så du kan cruise rundt alene, ELLER

du kan få kjøpt Tony Hawk Ride World Tour pack med hele fire skateboard så hele vennegjengen kan stå på rommet og skate sammen!

Solo pack vil koste 800kr, mens World Tour vil koste 1700kt

 

:p hehe Jeg kommer til å få meg en god latter hvis det hender

 

Hmm... Hvordan i allverden går man fremover da=/? Tenk fire personer hoppende og trampende rundt i en liten leilighet, uberfett! :thumbup:

Lenke til kommentar

Såvidt jeg er ikke brettet laget for å kastes opp i luften (for eks. en kick-flip), brettet forstår hva du vil om du kun tar riktig fotgrep. Ligger en video ute på spillets hjemmeside som viser hvordan det hele fungerer i praksis.

 

Det sagt, jeg er også litt skeptisk til hvorvidt denne tåler vekta av den jevne sofagris - den ser ihvertfall ikke særlig solid ut.

Lenke til kommentar

Solid er den helt sikker, det er jo ei plastfjøl på 4-5cm.. Ganske mye mer heavyduty enn et standard skateboard altså. I tillegg til at her har du all vekt fordelt på hele flaten og ikke to små punkter under brettet som ved et vanlig skateboard.

 

Jeg er overhodet ikke redd for at man skal risikere å knekke denne greia..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...