Gå til innhold

Se "gjennom" e-posten din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst hva man får til...

Men ærlig talt, man har tid til å stoppe opp både når man ringer, og skriver/leser SMS.

SMS i bil? Russisk rullett med andres liv som insats, bør føre til førerkortbeslag. Trafikksikkerhet er et felles ansvar.

Lenke til kommentar

Nå skal det vel sies at selv om man ser det så er det ikke sikkert man ser det. (herlig å skrive kryptisk :) )

 

Med det mener jeg at det handler om hvor fokuset til øynene er, og det er nok ikke på bakgrunnen. Men for all del, kan man lage en artig greie, så hvorfor ikke. Og hvis man også kan putte en liten i bak så må det jo bli flott.

Lenke til kommentar
Ah endelig blir det lettere å kjøre bil og sende e-post samtidig. <3 <3 :)
Jeg regner med at dette var en dårlig ironert spøk da å lese eller skrive SMS mens man kjører er en utrolig uforsvarlig ting å gjøre.

 

Men ærlig talt, man har tid til å stoppe opp både når man ringer, og skriver/leser SMS.
I UK er det et såpass stort problem at folk skader seg fordi de går på ting mens de skriver meldinger at utsatte lyktestålper ol. har blitt dekket til med gummi. Man kan vel kalle det vestens svar på Network Broken Limb Syndrome. :D Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Spørsmål: hvem i all verden smeller telefonen så tett opp i ansiktet at den sperrer for all annen sikt?

 

Jeg har aldri hatt problemer med å skrive SMS mens jeg går - telefonen opptar bare en bitteliten del av synsfeltet mitt, så det er fullstendig uproblematisk å se ting som personer, lyktestolper, hull i bakken, osv. Ikke en gang trapper er noe nevneverdig problem.

 

Så hvem er denne applikasjonen laget for? De med tunnelsyn?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...