Gå til innhold

Conan reiser seg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette liker jeg ;)

selv om lanseringen var mer eller mindre en fiasko så fortjener de å lære av sine feil å gjøre det bedre neste gang^^

 

har selv begynt å spelle conan igjen, og foreløbig er det ikke så ille, får se hvordan end-game blir, redd for at det blir litt ensformig, men har kommet mange nye spillere i det siste. Håper funcom greier å holde på dem;)

Lenke til kommentar
For noen uker siden så malte spillverkets redaksjonen faen på veggen skrev masse møk om Funcom,,,, du verden det svinger !

 

Det var i slutten av mars og en liten kommentar til 4. kvartalsrapport i 2008. Det var pga den at folk var såpass spente nå. Kunne det gå veien etter at det så som mørkest ut den gangen?

Merk at Funcom aksjen har steget nesten 130% siden den gang, så da svinger det vettu :)

Lenke til kommentar
For noen uker siden så malte spillverkets redaksjonen faen på veggen skrev masse møk om Funcom,,,, du verden det svinger !

 

Det var i slutten av mars og en liten kommentar til 4. kvartalsrapport i 2008. Det var pga den at folk var såpass spente nå. Kunne det gå veien etter at det så som mørkest ut den gangen?

Merk at Funcom aksjen har steget nesten 130% siden den gang, så da svinger det vettu :)

 

Det var vel andre ting som vi heller stusset på, la meg sitere overskrift og utsagn fra spillverket sin artikkel ;

 

"Age of Conan stadig på tur nedover"

 

"Abonnementer antatt under 100 000"

 

"Mange ante dog håp et lite håp når Funcom i januar kuttet kraftig ned på antall servere, som et tiltak for å øke populasjonen på de resterende serverne. I tillegg kom også finanskjendisen Celina Middelfart inn i selskapet samme måned, og kjøpte aksjer for hele en million kroner.

Nå viser det seg at det til tross stadig går nedover for selskapet"

 

"Som om ikke det skulle være nok antas det nå at Age of Conans resterende spillerbase er sunket til under 100,000 spillere"

 

Og mer svada kan du lese her http://www.spillverket.no/artikler/age_of_...r_nedover/68842

 

Artikkelen ble skrevet 30.Mars

 

Alle oppadgående mennesker med LITT innsikt i age of conan og spilleverdenen visste at det snudde allerede FØR jul. Men slik går det når en redaksjon har NULL peiling på hva de driver med og konstruerer "fakta" og setter ut rykter og vås.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

@Bulletus

Jeg legger meg ikke borti andre skribenters arbeid, så den ballen er lagt død for min del.

 

Vet ikke helt om jeg er enig med deg om at det snudde før jul. Det var vel først med servermerge at ting virkelig tok seg opp? Kan være enig i at det kanskje var et slags skifte i stemning før jul da Sil tok over og begynte å tydeliggjøre sin kurs og visjon for spillet(og ikke minst annonserte en leeeeenge etterlengtet servermerge).

 

Ser ut som om trial-kampanjen har hatt en god effekt. X-fire er et elendig verktøy til å anslå antall abonnenter, men er finfin hvis man er ute etter trender. Selv om AoC enda har en del svakheter, så virker det som om det er konsensus blant mange at det har et stort potensiale, og er på rett vei.

 

Egentlig ingen vits å spekulere i det. Tallene vil etterhvert snakke for seg.

Lenke til kommentar

Jaja, gratulerer! Ser ut som om den dystre guden Crom endelig har latt eventyret for Conan utfolde seg et par hakk i den riktige retningen. Nå gjenstår det bare å fullføre eksamensperioden på universitetet og få conqueroren min i gir igjen. Hmmm... Og litt offtopic... Vet noen om Conan Barbaren eller Conan Ødeleggeren har kommet på Blu-ray? :p

Lenke til kommentar
Jaja, gratulerer! Ser ut som om den dystre guden Crom endelig har latt eventyret for Conan utfolde seg et par hakk i den riktige retningen. Nå gjenstår det bare å fullføre eksamensperioden på universitetet og få conqueroren min i gir igjen. Hmmm... Og litt offtopic... Vet noen om Conan Barbaren eller Conan Ødeleggeren har kommet på Blu-ray? :p

 

Etter noen søk rundt på nettet virker kan jeg ikke se annet enn at begge filmene har blitt annonsert at skal komme på blu-ray, men har ikke skjedd enda.

 

Hvis du virkelig ikke kan få nok av Conan, og har 3000$ som brenne hull i lomma, så kan du kjøpe deg en av disse :)

 

http://www.myarmoury.com/review_alb_atlantean.html

Lenke til kommentar

Og som en liten sidenotis, det kommer også ny Conan-film. Litt produksjonsvansker ved at regissøren (Brett Ratner) nylig trakk seg, men så har Conan aldri hatt det særlig lett. Hverken i spill, tegneserie eller filmverden. Slik skal det jo også være, er hva som gjør det interessant å følge med :wee:

Lenke til kommentar

Arnold er Conan, så det blir nok ikke en ny "Conan"-film. Det blir en ny film om en tullete barbar kalt Conan. Stor forskjell. :p

 

Likte ikke AoC noe særlig selv etter at de fjernet mange bugs, men det er bare min personlige mening. Selve spillet var ganske bra laget og hadde mange interessante ting jeg ikke har sett andre steder. Absolutt anbefalt å prøve som trial, i det minste. :)

Lenke til kommentar
Hmm... tror jeg skal blåse støvet av spillet som nå har ligget på hylla siden trialen min var over :p

Begynner å bli nokså lenge siden sist jeg spillte det ;P

 

Jeg satt med samme tanken selv, og nå har jeg gått inn og reaktivert kontoen min. Ser dog ut til å ta litt tid, men dette husker jeg fra forrige gang jeg satte tenna i Conan.

Allt er iallefall patchet og klart, må innrømme at jeg gleder meg en smule!

Lenke til kommentar
Hvilken server er dere på?

 

Er du ute etter HARDCORE, brutal, ond og voldelig verden der bare de slueste og sterkeste overlever - velger du FURY !

Dette er ingen dans på roser ! , Gærne morder-grupper drar rundt å ganker og bakholdet venter kanskje ved neste sving eller neste skygge,,,

Kanskje slik det var i conans verden !

Lenke til kommentar

Hehe, var på en PvP server husker jeg (Tror det var Fury, hvis Fury er en PvP server da). Husker det ekstremt plagsomt når jeg "gikk en tur på stien" og gjorde quests at andre spillere som var 30 lvler høyere enn meg dukket opp fra intet og KO'a meg. Men jeg hadde jo valgt server selv så det ble vel ikke bedre ann hva jeg gjorde det til... :p Også var det selvfølgelig all gåingen! Overdreven stor avstand mellom "A" og "B".

Håper på et nytt og bedre inntrykk når jeg nå neste gang prøver det ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...